نوكيا لوميا 505 هفته آينده روانه بازار خواهد شد

در روزهاي گذشته خبري در رابطه با معرفي گوشي جديد نوكيا يعني لوميا 505 را منتشر كرديم روز گذشته در وب سايت رسمي نوكيا خبرهاي كاملتري در خصوص اين گوشي منتشر شد . و زمان عرضه رسمي اين گوشي در كشور مكزيك اعلام شد .در ادامه با اخبار تكميلي با گجت نيوز همراه باشيد.

 

نوكيا گوشي جديدي را معرفي و روانه بازار كرده است Lumia 505 كه يك گوشي گوشي مجهز با ويندوز فون 7.8 است در  در مكزيك  با رنگهاي قرمز  صورتي و سياه عرضه شده و در دسترس علاقه مندان قرار مي گيرد .
از امكانات اين گوشي مي توان به صفحه نمايش 3.7 اينچي WVGA ClearBlack AMOLED با رزولوشن 800 در 480 ‌‌ـ دوربين 8 مگاپيكسلي در پشت دستگاه با قابليت ضبط ويديو VGA  ‌‌ـ رم 256  ‌‌ـ حافظه ذخيره سازي داخلي 4 گيگابايت كه متاسفانه به خاطر پايين نگه داشتن قيمت گوشي اين فضا قابل ارتقا نمي باشد ولي مايكروسافت و نوكيا 7 گيگابايت فضاي ذخيره سازي رايگان SkyDrive را براي اين گوشي در نظر گرفته اند  ‌‌ـ باتري 1300 ميلي آمپر ساعت كه به گفته يكي از مسئولين شركت نوكيا براي 36 ساعت پخش موسيقي 7.2 ساعت مكالمه 3G و حداكثر 600 ساعت زمان آماده به كار بسيار مفيد و كارآمد است  ‌‌ـ و پردازنده 800 مگاهرتزي تك هسته اي  ‌‌ـ وزن 131 گرم و اندازه هاي 11.3*61.2*118.1 ميلي متر مي باشد .
اين گوشي همچنين از چهار باند GSM و نيز WCDMA كه مخفف عبارت Wideband Code Division Multiple Access می باشد . WCDMA یکی از استانداردهای تایید شده برای تلفن های همراه نسل سوم (3G) است از یک فرکانس 5 مگاهرتزی برای انتقال صوت و دیتا (با هم) استفاده می کند . این تکنولوژی سرعتهای انتقال داده از 144 کیلوبیت در ثانیه تا 2 مگابایت در ثانیه را فراهم می آورد 

گوشي Nokia Lumia 505 در حال حاضر به صورت انحصاري در Telcel بدون قيمت گذاري  هفته آينده در دسترس علاقه مندان قرار داده خواهد شد


منبع : nokia

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*