اسمارت فون samsung galaxy grand رونمايي شد

سامسونگ امروز اسمارت فون اندرويدي ديگري از خانواده گلکسي را رسما رونمايي کرد . البته آنگونه که از شواهد معلوم است این اسمارت فونژانویه 2013 با نام کامل Samsung Galaxy Grand dous عرضه خواهد شد. اين اسمارت فون ظاهري کاملا شبيه ديگر مدلهاي اين خانواده مثل گلکسي اس 3 و گلکسي نوت 2 دارد . در ادامه با اخبار کاملتر با گجت نيوز همراه باشيد.

اين اسمارت فون داراي صفحه نمایش ۵ اينچي، پردازنده ۲ هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی و دوربینی ۸ مگاپیکسلی و سيستم عامل اندرويد 4.1.2 مي باشد، سامسونگ این مدل اسمارت فون را در ۲ مدل تک سیم و دو سیم کارته و پردازنده هاي دو و چهار هسته اي Exynos 4412عرضه خواهد کرد.

گلکسی گرند دارای صفحه نمایش ۵ اینچی از نوع WVGA TFT LCD با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ میباشد. همراه با یک گیگابایت رم عرضه خواهد شد و حافظه داخلی آن ۸ گیگابایت خواهد بود و از یک باطری ۲۱۰۰ میلی آمپر بهره میبرد.


ضخامت این اسمارت فون ۹.۶ میلیمتر خواهد بود که مقداری از گلکسی اس ۳ نازک تر است. فراموش نکنید با وجود آنکه این اسمارت فون نسبتا قدرتمند است باز از دسته تلفن های همراه mid-range به حساب می آید. براساس سیاست های سامسونگ در حالی که گلکسی اس ۳ و گلکسی نوت ۲ اسمارت فون های پرچم دار این شرکت میباشند این شرکت تصمیم دارد تا محصولات مشابه را با سایز ها و قیمت های متفاوت عرضه کند.


منبع : en.gadgetnews
متاسفانه هنوز قیمت و زمانی برای عرضه این محصول اعلام نشده است البته با توجه به گزارش ديجيتال ترندز اين اسمارت فون در ماه ژانويه و در نمايشگاه CES 2013 به صورت کاملتري معرفي خواهد شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*