تاریخ رونمایی از هواوی میت 10

تاریخ رونمایی از هواوی میت 10 رسما اعلام شد ؛ October is Coming!

ساعاتی پیش تاریخ رونمایی از هواوی میت 10 به صورت رسمی از سوی این کمپانی چینی اعلام شد؛ تقویم‌هایتان را علامت بزنید چرا که اکتبر در راه است!

ماه گذشته هواوی، کمپانی چینی سازنده گوشی‌های هوشمند، تصویری را منتشر کرد که در آن گفته شده بود در تاریخ 16 اکتبر (دوشنبه 24 مهر 1396) قرار است از محصولی جدید رونمایی کند. در حالی که خیلی‌ها از همان ابتدا حدس زدند این روز مربوط به تاریخ رونمایی از هواوی میت 10 است، به تازگی گزارشی جدید ضمن زدن مهر تایید بر معرفی شدن میت 10 در تاریخ 24 مهر، از تاریخ عرضه رسمی آن نیز پرده برداشته است.

صفحه توییتر Huawei Mobile در پستی اعلام کرد:

با هواوی میت 10 از همه پتانسیل‌هایتان استفاده کنید؛ این گوشی از تراشه Kirin 970 استفاده می‌کند.

به‌زودی…

تاریخ رونمایی از هواوی میت 10

همان‌طور که در توییت بالا می‌بینید، این کمپانی چینی علاوه بر اعلام تاریخ رونمایی از هواوی میت 10 ، استفاده این دستگاه اندرویدی از تراشه Kirin 970 -که چند روز پیش معرفی شده بود- را نیز تایید کرده است. هواوی قبلا اعلام کرد که گوشی میت 10 قرار است با نمایشگری بدون‌ حاشیه عرضه شود و طبق شایعات، اندازه‌ این صفحه‌نمایش 6 اینچ است. همچنین گفته شده است که هواوی میت 10 احتمالا از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*