قابلیت جدید تلگرام 4.3

با قابلیت جدید تلگرام 4.3 آشنا شوید؛ دیگر هیچ پیامی از دست نخواهد رفت

یک قابلیت جدید تلگرام 4.3 مشخص شدن پیام های دریافت شده در گروه ها است. در ادامه بیشتر با امکانات جدید تلگرام در آپدیت تازه عرضه شده آن آشنا می‌شویم.

تلگرام 4.3 یکی دیگر از آپدیت‌های اساسی این پیام‌رسان است که چند روز قبل منتشر شد. همانند سایر به‌روزرسانی‌های اصلی، این دفعه نیز علاوه بر اعمال تغییرات ظاهری و رفع برخی از مشکلات جزیی، شاهد افزوده شدن چند قابلیت جدید هستیم. مهمترین قابلیت جدید تلگرام 4.3 مشخص شدن آن دسته از پیام‌های دریافتی در گروه‌ها است که کاربر حتما باید آن‌ها را مطالعه کند.

بعد از دریافت آپدیت جدید تلگرام، اگر در یک گروه پیام‌هایی خطاب شده به شما (منشن) و یا در پاسخ به شما (ریپلای) ارسال شده باشند، تا زمان مطالعه پیام‌ها، آن گروه به همراه یک علامت @ در لیست گفتگوها نمایش داده خواهد شد.

قابلیت جدید تلگرام 4.3

افزایش تعداد گروه‌ها و حتی تعداد کانال‌هایی که در هر کاربر در آن‌ها عضو است سبب می‌شود حین ورود به این پیام‌رسان، با انبوهی از گفتگوها مواجه شویم که بعید نیست در برخی از آ‌ن‌ها پیام‌هایی مهم برای کاربر وجود داشته باشند.

قابلیت جدید تلگرام 4.3 باعث می‌شود پیام‌های مهم هیچ‌گاه از دست نروند

از طرفی دیگر، در گروه‌ها برخلاف کانال تمامی کاربران می‌توانند اقدام به ارسال پیام کنند، به همین دلیل بیشتر کاربران نمی‌توانند تمامی پیام‌ها و فایل‌های رد و بدل شده را چک کنند. اما قابلیت جدید تلگرام 4.3 سبب می‌شود در صورت منشن شدن و یا ریپلای کردن پیام‌های آن‌ها، با مشاهده یک علامت @، از این موضوع مطلع شوند. بخش قابل توجهی از کابران، همیشه اطلاع‌رسانی پیام‌های دریافت شده در گروه‌ها را به دلیل حجم بالای پیام‌های رد و بدل شده قطع می‌کنند. به خاطر عدم دریافت نوتیفیکیشن از ارسال پیام در گروه‌ها، باز هم امکان از دست دادن پیام‌ها بیشتر می‌شود. اما قابلیت جدید تلگرام 4.3 دیگر جای نگرانی باقی نمی‌گذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اقا آپدیت کردن یعنی چی