گلکسی S9 سامسونگ

گلکسی S9 سامسونگ با نمایشگر تمام‌صفحه عرضه خواهد شد

اخیرا برخی منابع با استناد بر پتنتی که می سال 2016 سامسونگ از طریق “KIPRIS” ثبت کرده است، مدعی عرضه گلکسی S9 سامسونگ با نمایشگر تمام‌صفحه هستند.

در این طرح‌ها، تلفن هوشمندی «لبه به لبه» با شکافی کوچک در بخش بالایی را می‌بینیم که به نظر می‌رسد ماژول اسپیکر، دوربین سلفی و سنسور نور محیطی در آن بخش تعبیه خواهد شد. به علاوه، نمایشگر اصلی تمام بخش جلویی دستگاه را پوشانده است.

اگرچه همراه با این اسناد نام هیچ تلفن هوشمندی ذکر نشده است، اما برخی افراد آن را به گوشی گلکسی S9 سامسونگ نسبت می‌دهند. این در حالی‌ست که شایعات موجود از عرضه آیفون 8 با این سبک طراحی خبر دارند و اگر این طرح‌ها صحت داشته باشند، یعنی سامسونگ بسیار زودتر از اپل در اندیشه این طراحی بوده است.

گفته می‌شود گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس همانند پرچمداران نسل قبلی، به ترتیب با نمایشگرهای 5.8 و 6.2 اینچی Infinity Display روانه بازار خواهند شد.

قضاوت در این رابطه کمی زود است چرا که بسیاری از پتنت‌های کره‌ای‌ها هرگز راهی به دنیای واقعی پیدا نمی‌کنند. به هر صورت، با وجود شرکت‌هایی همچون اسنشال که همین حالا نسبت صفحه به پنل جلویی پرچمدار آنها از محصولات بدون حاشیه سامسونگ بیشتر است، احتمالا در آینده شاهد رقابتی جذاب در این زمینه خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. [اندروید 8]
    فقط بخاطر تو!

  2. باز سامسونگ درست میکنه و ال جی مثل یک دستگاه کپی;کپی میکنه…همونطور که معلوم نمیشه کدوم گوشی اس 8 هست و کدوم وی 30 مضخرف