تست مقاومت گلکسی نوت 8 ؛ دردانه سامسونگ زیر بار شکنجه (ویدیو)

تست مقاومت گلکسی نوت 8 ؛ دردانه سامسونگ زیر بار شکنجه (ویدیو)

به تازگی ویدیویی مربوط به تست مقاومت گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) منتشر شده که میزان مقاومت و استحکام پرچمدار سری نوت سامسونگ را مشخص می‌کند.

با توجه به نزدیکی زمان عرضه فبلت جدید سامسونگ، بسیاری از کاربرانی که این گوشی گران‌قیمت و لوکس را سفارش داده‌اند، می‌توانند با دیدن ویدیوی تست مقاومت گلکسی نوت 8 از میزان محکم بودن آن مطلع شوند. در این ویدیو، که توسط گروه JerryRigEverything تولید و در کانال یوتیوب آنها منتشر شده، نوت 8 سامسونگ در زیر شکنجه‌هایی از قبیل خراشیدن، سوزاندن و خم شدن قرار می‌گیرد.

پرچمدار سامسونگ یکی از جدیدترین قربانیان این تست بی‌رحمانه است. شما می‌توانید ویدیوی تست مقاومت گلکسی نوت 8 را در زیر ببینید.

برای کسانی که دوست ندارند گوشی محبوبشان را زیر شکنجه ببینند، خلاصه‌ای از ویدیوی تست مقاومت گلکسی نوت 8 را خواهیم گفت؛ نوت 8 را می‌توان محصولی مقاوم دانست. تست خراش بر روی شیشه جلو نشان می‌دهد مقاومت صفحه نمایش گلکسی نوت 8 به همان اندازه‌ای‌ست که انتظار می‌رفت. همچنین، امکان خم شدن این اسمارت فون با فشارهای معمولی وجود نخواهد داشت.

در تست آتش، گوشی را در معرض شعله قرار دادند که پس از 10 ثانیه، صفحه نمایش آن به طور کامل از کار افتاد (برخلاف LCD، امکان برگشت نمایشگرهای AMOLED به حالت عادی وجود ندارد). همچنین، تست مقاومت گلکسی نوت 8 نشان داد که اسکنر اثر انگشت می‌تواند خراش بردارد. با این حال، هنوز هم قادر به شناسایی اثر انگشت کاربر بود. با توجه به فلزی‌ بودن فریم گوشی، امکان خراشیدگی آن نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کجایه این ویدئو بعد از 10 ثانیه صفحه نمایش از کار افتاد؟ویدئو رو نگاه کردین؟
    اولا خواهشا تصحیح کنین و دوما تستش با اسنشال فون هیچ فرقی نداشت از نظر میزان مقاومت
    بی نظیر مثل هیچ کدام

  2. نکن آقا با تیغ افتادی به جون گوشی 4 میلیونی؟؟ بیا گوشی خودمو بهت بدم تست کن-سامسونگ رو رد کن بیاد ?