تیزر تبلیغاتی شیائومی می میکس 2

تیزر تبلیغاتی شیائومی می میکس 2 منتشر شد؛ رونمایی در 20 شهریور تایید شد

نخستین تیزر تبلیغاتی شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi MIX 2)، پرچمدار جدید شیائومی منتشر شده است که زمان رونمایی از آن را نیز تایید می‌کند. این محصول 20 شهریور ماه معرفی خواهد شد.

اپل و گوگل به زودی بزرگ‌ترین رویدادهای معرفی محصول فصل پاییز را برگزار می‌کنند و طی آن از گوشی‌های پرچمدار جدید خود پرده برداری خواهند کرد. به دنبال این دو، شرکت چینی شیائومی نیز در تاریخ 11 سپتامبر (20 شهریور ماه)، تنها یک روز قبل از رویداد کوپرتینویی‌ها میزبان یک رویداد خبری برای معرفی پرچمدار جدید خود است.

بدین ترتیب شیائومی می میکس 2 در هفته‌ای که پیش رو داریم رسما در چین معرفی خواهد شد. اگرچه نسل نخست این گوشی کم حاشیه در بازارهای کمی از سراسر جهان به فروش رسید، اما ظاهرا کانال‌های رسمی شیائومی قصد دارند نسل دوم آن را به کشورهای بیشتری ارسال کنند. آنطور که گفته می‌شود، ظاهرا نخستین تیزر تبلیغاتی شیائومی می میکس 2 نیز توسط این کمپانی به انتظار رسیده است. ما هیچی چیزی را از این فبلت غول پیکر نمی‌دانیم، اما آنچه که هست تیزر جدید آن رسما زمان معرفی گوشی یعنی 20 شهریور ماه را تایید می‌کند.

تا به امروز رسما تایید شده است که می میکس 2، بر خلاف نسل پیشین خود که از یک چیپست میان رده برخوردار بود، به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 (پرچمدار چیپست‌های کوالکام) مجهز شده است. از دیگر قابلیت‌های مهم این محصول می‌تواند به دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی، و یک دوربین 13 مگاپیکسلی سلفی جای گرفته در زیر نمایشگر 6 اینچی گوشی اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود شیائومی پرچمدار جدید گوشی‌های خودش را در دو نسخه مختلف، مبتنی بر ظرفیت رم متفاوت روانه بازار کند. یکی از این مدل‌ها حاوی یک رم 4 گیگابایتی بوده و دیگری از یک رم 6 گیگابایتی برخوردار است، اما ظرفیت داخلی 128 گیگابایتی در هر دو این مدل‌ها مشترک است. متاسفانه تا به امروز هیچ سخنی از قیمت و زمان عرضه می میکس 2 به میان نیامده است.

تیزر تبلیغاتی شیائومی می میکس 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ای جان ?????????????? بشدت منتظرم معرفی شه این سوپر غول دنیال تکنولوژی