گوشی چهار دوربینه هواوی جی 10

زمان معرفی گوشی چهار دوربینه هواوی جی 10 مشخص شد

هواوی جی 10 (Huawei G10) یا همان Maimang 6‌ نام گوشی چهار دوربینه هواوی است که تا چندی دیگر معرفی خواهد شد. پوستر تبلیغاتی جی 10 نیز منتشر شده که نشان می‌دهد کمتر از 10 روز دیگر می‌توانیم از نزدیک با آن ملاقات کنیم.

چه تعداد دوربین می‌تواند بر روی یک گوشی هوشمند نصب باشد؟ به اعتقاد کمپانی هواوی، پاسخ این سوال عدد 4 است. این عدد، تعداد دوربین‌های به کار رفته بر روی گوشی چهار دوربینه هواوی با نام Maimang 6 است که دو روز پیش موفق شد تاییدیه تنا را دریافت کرده و بر روی خروجی وب‌سایت این رگولاتوری قرار گیرد.

شاید شما در وهله نخست فکر کنید که این گوشی میت 10 است، اما آن در واقع جدیدترین نسل گوشی‌های سری Maimang است که در خاک چین به فروش می‌رسد. اگر نام این خانواده برای شما آشنا نیست تعجب نکنید، چرا که این محصولات در خارج از این کشور تحت نام محصولات سری G به فروش می‌رسند. مدل سال گذشته این گوشی نیز Maimang 5 یا G9 Plus نام داشت.

گوشی چهار دوربینه هواوی جی 10

هواوی جی 10 ؛ نخستین گوشی مجهز به نمایشگر EnterView هواوی

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، پوستر مربوط به همین محصول است. اگرچه چهار دوربین گوشی جدید هواوی جی 10 در این پوستر مشخص نیست، اما ما می‌توانیم نمایشگر حاوی نسبت ابعاد 18:9‌ آن را به خوبی مشاهده کنیم. همچنین اگر لوگو سمت چپ قسمت پایین این پوستر را مشاهده کنید، کاملا با تصاویر این محصول که پیشتر در وب‌سایت تنا منتشر شده بود همخوانی دارد. هواوی Maimang 6 یا همان هواوی جی 10 قرار است 22 سپتامبر (31 شهریور ماه) معرفی شود. این نخستین گوشی برند هواوی خواهد بود که از یک نمایشگر “EnterView”‌ بهره‌مند است. همچنین انتظار می‌رود گوشی هواوی میت 10 پرو نیز دومین گوشی مجهز به این نمایشگر باشد که تا چند هفته دیگر رسما از آن پرده برداری می‌شود.

گوشی چهار دوربینه هواوی جی 10

این گوشی از یک نمایشگر 5.9 اینچی با وضوح 1080×2160 پیکسل، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخرودار است. هواوی جی 10 همچنین از یک پردازنده 8 هسته‌ای 2.6 گیگاهرتزی قدرت خواهد گرفت و یک باتری با ظرفیت 3240 میلی‌آمپر ساعت نیز انرژی مورد نیاز کاربر را تامین خواهد کرد. یک ماژول دوربین دوگانه متشکل از دو سنسور 16 + 2 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی و یک دوربین دوگانه 13 + 2 مگاپیکسلی سلفی نیز بر روی قاب جلویی گوشی دیده می‌شود. درست همانند نسل قبل، قاب این گوشی فلزی است و به نقل از تصاویر به بیرون درز پیدا کرده است آن قرار است در سه رنگ آبی، طلایی و مشکی روانه بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*