قاب های محافظ آیفون 8

قاب های محافظ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس؛ معرفی کاورهای سبک و بسیار باریک

جدای از محصولات متنوع شرکت‌های معروف، برخی قاب های محافظ آیفون 8 (iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus)، با وزن و ضخامتی بسیار کم تولید شده‌اند که در ادامه قصد معرفی آنها را داریم.

محبوبیت بالای گوشی های اپل سبب شده تا بسیاری از شرکت‌های شخص ثالث در زمینه تولید لوازم جانبی برای گوشی های آیفون فعالیت کنند.

اگرچه تنوع لوازمی که برای این محصولات ساخته می‌شود بسیار بالاست، اما برخی از آنها با وزن و ضخامت کم، بیش از دیگر وسایل مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند. در ادامه قصد معرفی برخی از سبک‌ترین و باریک‌ترین قاب های محافظ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را داریم.

قاب های محافظ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل

Peel

قیمت: 25 دلار

قاب های محافظ آیفون 8

بدون هیچ برندسازی، قاب محافظ Peel با ضخامت تنها 0.35 میلی‌متر و البته قیمت بالای 25 دلار از گوشی شما در برابر عناصر بیرونی محافظت می‌کند. به علاوه، لبه‌هایی ظریف و کوچک نیز مسئولیت محافظت از پیشانی دوربین را بر عهده دارند.

این تمام چیزی‌ست که در رابطه با محصولات Peel باید بدانید؛ محصولاتی که با ضخامت و وزنی کم، حداقل مقاومت را به ارمغان می‌آورند.

The Veil by Caudabe

قیمت: 20 دلار

The Veil by Caudabe یکی از دیگر قاب‌های 0.35 میلی‌متری محبوب است که در چندین رنگ مختلف عرضه شده و با رنگ‌بندی آیفون های اپل نیز سازگاری دارد. هرچند، هیچ‌کدام از این قاب‌ها شفاف نیستند.

Totallee the Scarf

قیمت: 19 دلار

با استفاده از کلمه شال در نام این قاب، می‌توان حدس زد محصول جدید شرکت “Totallee” یکی دیگر از باریک‌ترین قاب‌های گوشی های آیفون محسوب می‌شود.

خوشبختانه Totallee the Scarf در دو نسخه شفاف و رنگی به فروش می‌رسد.

Spigen AirSkin

قیمت: 19 دلار

قاب “AirSkin” که توسط شرکت مشهور اسپیگن طراحی شده، یکی از جذاب‌ترین قاب های محافظ آیفون 8 و البته آیفون 7 محسوب می‌شود که علاوه بر ضخامتی پایین، به لطف استفاده از پلی پروپیلن می‌تواند از گوشی شما در برابر عناصر بیرونی محافظت کند.

این قاب زیبا نیز تنها 19 دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*