آیا گوشی های گلکسی A مدل 2018 سامسونگ به دکمه بیکسبی مجهز می‌شوند؟

آیا گوشی های گلکسی A مدل 2018 سامسونگ به دکمه بیکسبی مجهز می‌شوند؟

بر اساس اخبار رسیده، احتمالا گوشی های گلکسی A مدل 2018 سامسونگ به برخی امکانات پرچمداران این کمپانی، نظیر دکمه بیکسبی، مجهز شوند.

بیشتر سازندگان گوشی های هوشمند در سراسر جهان تلاش می‌کنند که بهترین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را در محصولات پرچمدارشان به کار بگیرند. به همین دلیل نیز کاربرانی که قصد خرید گوشی‌های ارزان و اقتصادی‌تر را دارند، از بسیاری از این امکانات محروم خواهند شد.

اما گوشی های سری گلکسی A سامسونگ ، محصولات میان‌رده این کمپانی‌ست که به نظر می‌رسد قرار است به برخی امکانات پرچمداران سامسونگ مجهز شوند. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد دکمه بیکسبی را به گوشی های گلکسی A مدل 2018 خود اضافه کند. در این صورت، کاربران قادر خواهند بود تا -همانند آنچه در گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 دیدیم- با زدن دکمه بیکسبی، دستیار دیجیتالی سامسونگ را فراخوان کنند.

آیا گوشی های گلکسی A مدل 2018 سامسونگ به دکمه بیکسبی مجهز می‌شوند؟

دکمه بیکسبی در گلکسی نوت 8

پیش از این نیز صحبت‌هایی مبنی بر اضافه‌شدن دکمه بیکسبی به محصولات بیشتری از این کمپانی سازنده کره‌ای شنیده شده بود. حال به نظر می‌رسد گوشی های گلکسی A مدل 2018 سامسونگ اولین میزبانان میان‌رده دکمه اختصاصی فراخوان دستیار صوتی هستند. با توجه به اینکه خبرهایی مبنی بر تجهیز محصولات میان‌رده این شرکت به اسکنر عنبیه چشم نیز به گوش رسیده، باید دید آیا شاهد اضافه‌شدن این قابلیت به گوشی های گلکسی A مدل 2018 سامسونگ و یا سایر اسمارت فون های آنها هم خواهیم بود یا خیر.

هنوز مدت‌زمان زیادی تا معرفی جدیدترین محصولات سری ای سامسونگ مانده و قطعا هر خبری پیرامون این موبایل های میان‌رده، در حد شایعه باقی خواهد ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*