دیاموند امگا

گوشی دیاموند امگا معرفی شد؛ اسنپدراگون 835، 8 گیگابایت رم و نمایشگر 18:9

گوشی دیاموند امگا (Diamond Omega) توسط شرکت Archos معرفی شد. این گوشی موبایل Archos جزو پرچمداران اندرویدی است. در ادامه بیشتر با مشخصات فنی آن آشنا می‌شویم.

Archos در ابتدای سال جاری، دو گوشی موبایل معرفی کرد که شباهت زیادی با محصولات سری Nubia شرکت زد تی ای داشتند. دیاموند امگا جدیدترین گوشی موبایل این شرکت فرانسوی است و به تازگی بر روی وب سایت آن ظاهر شده است. اما این مدل نیز همانند جدیدترین گوشی موبایل سری Nubia زد تی ای طراحی شده است.

دیاموند امگا

دیاموند امگا جزو قدرتمندترین پرچمداران اندرویدی است و تمامی محصولات این رده را به مبارزه می‌طلبد! طراحی آن بدون حاشیه بوده و نمایشگر گوشی، دارای نسبت ابعاد تصویر 18:9 است. درست همانند زد تی ای نوبیا Z17 اس که یک روز پیش از معرفی دیاموند امگا رونمایی شد، در این گوشی موبایل نیز شاهد یک دوربین سلفی دوگانه هستیم. با تماشای تصاویر محصول تازه معرفی شده زد تی ای، بیشتر به شباهت آن با دیاموند امگا پی خواهید برد.

دیاموند امگا

تراشه دیاموند امگا همانند تمامی برترین پرچمداران اندرویدی سال 2017 اسنپدراگون 835 است. حافظه رم و ظرفیت داخلی آن به ترتیب 8 گیگابایت و 128 گیگابایت بوده و خبری از درگاه کارت حافظه جانبی نیست. رزولوشن نمایشگر 5.73 اینچی دستگاه فول اچ‌دی است، اما به خاطر داشتن نسبت ابعاد تصویر 18:9، به صورت 1080 در 2160 پیکسل نمایش داده می‌شود. دیاموند امگا به صورت پیش‌فرض با اندروید 7.1 نوقا عرضه خواهد شد.

هر دو دوربین اصلی و سلفی دیاموند امگا دوگانه است

دوربین اصلی گوشی دیاموند Omega دوگانه بوده و از یک سنسور 12 مگاپیکسلی عادی دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک سنسور 23 مگاپیکسلی تله فوتو دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 تشکیل می‌شود. این دوربین می‌تواند تا دو برابر بزرگنمایی اپتیکال داشته باشد. دوربین سلفی دارای دو سنسور 5 مگاپیکسلی بوده و قادر به اعمال افکت بوکه برای عکاسی در حالت پرتره است. درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متر از این گوشی حذف نشده است. برای شارژ باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی دیاموند امگا باید از درگاه یو اس بی نسخه C آن استفاده کنید. حسگر اثر انگشت در پنل پشتی تعبیه شده است. این محصول به زودی در رنگ‌های آبی و مشکی و به قیمت 499 یورو در بازارهای کشورهای اروپایی عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فوق العاده شیک و زیبا حیف تو ایران نمیاد تازه اگرم بیا گارانتی نداره