جدیدترین عکس هواوی میت 10 لایت قاب عقب و جلوی آن را به تصویر می‌کشد

جدیدترین عکس هواوی میت 10 لایت قاب عقب و جلوی آن را به تصویر می‌کشد

در جدیدترین عکس هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite)، که توسط ایوان بلس منتشر شده، نمای واضحی از عقب و جلوی گوشی جدید هواوی نشان داده شده است.

جدیدترین عکس هواوی میت 10 لایت به صورت رندر سه‌بعدی بوده و نمایشگر 5.9 اینچی موبایل را با نسبت تصویر 18 به 9 به نمایش گذاشته است؛ صفحه نمایشی که شباهت زیادی به هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) و هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) دارد. این نمایشگر همانند دو مدل دیگر، دارای پنل +FHD با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل است.

در عکس هواوی میت 10 لایت دوربین سلفی دوگانه خودنمایی می‌کند

نکته جالب توجه در خصوص عکس هواوی میت 10 لایت این است که این گوشی هوشمند نه‌تنها مجهز به دوربین دوگانه در قاب عقب خواهد بود، بلکه دوربین سلفی آن نیز با دو لنز طراحی شده است. دوربین اصلی گوشی بعدی هواوی سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی دارد در حالی که دوربین سلفی آن دارای دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی‌ست. در این محصول، از چیپست کایرین 659 هواوی با CPU هشت‌هسته‌ای کلاک‌شده در سرعت 2.36 گیگاهرتز استفاده شده است. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز مجموعه ذخیره‌سازی اطلاعات اسمارت فون را تشکیل داده‌اند. از دیگر مشخصات هواوی میت 10 لایت می‌توان به باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی به همراه اندروید 8.0 اوریو با رابط کاربری EMUI 5.1 هواوی اشاره کرد.

هواوی میت 10 لایت به همراه سایر هم‌خانواده‌های خود در روز دوشنبه 16 اکتبر (24 مهر) معرفی خواهد شد. با توجه به اهمیت این محصولات و طرفداران زیادی که در ایران دارند، گجت نیوز پوشش کاملی از این رونمایی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

جدیدترین عکس هواوی میت 10 لایت قاب عقب و جلوی آن را به تصویر می‌کشد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*