اچ تی سی U11 نسخه اصلی اچ تی سی U11 پلاس

افشای اطلاعات اچ تی سی U11 پلاس توسط ایوان بلس؛ ضدآب، بوم ساند و اج سنس

ایوان بلس اطلاعات جدیدی از گوشی اچ تی سی U11 پلاس (HTC U11 Plus) را در توییتر خود منتشر کرده است. این گوشی به قابلیت ضد آب، اسپیکرهایی قدرتمند و اج سنس مجهز خواهد بود. در ادامه می‌توانید اطلاعات تکمیلی مربوط به آن را مشاهده کنید.

طی روزهای گذشته، ما خبرهای زیادی در در مورد اچ تی سی یو 11 پلاس معرفی نشده، یک گوشی هوشمند که ظاهرا 2 نوامبر (11 آبان) از آن پرده برداری می‌شود شنیده‌ایم. علاوه بر این، ما همچنین شنیده‌ایم که گوشی جدید اچ تی سی به لطف دریافت تاییدیه IP68 اینک در برابر نفوذ آب، گرد و غبار مقاوم است. در همین راستا، امروز ایوان بلس به عنوان یک منبع قابل اعتماد توییت تازه‌ای را منتشر کرده که در آن به اطلاعات جذابی از این گوشی اشاره کرده است.

ایوان بلس نیست این خبر را تایید کرده است که اچ تی سی یو 11 پلاس از تاییدیه IP68 بهره می‌برد. اگر این خبر صحت داشته باشد، بنابراین باید گفت که حالا مدل پلاس یو 11 به مراتب در برابر نفوذ آب مقاوم‌تر از مدل اصلی یو 11 (مجهز به IP67) خواهد بود. در حالی که یو 11 تا عمق 1 متری آب و به مدت 30 دقیقه مقاومت می‌کند، اینک مدل پلاس آن قادر است در عمق 1.5 متری و در مدت زمان مشابه از نفوذ آب جلوگیری به عمل آورد که پیشرفت خوبی است.

ایوان بلس همچنین اشاره می‌کند که گوشی جدید اچ تی سی از تکنولوژی اج سنس (Edge Sense)، بوم ساند و یک باتری 3.930 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از QuickCharge 3.0‌ بهره می‌برد. دوربین اصلی گوشی به یک لنز 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7‌ و فلاش ال ای دی دوگانه مجهز است و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب جلویی تعبیه خواهد شد. صفحه نمایشگر گوشی نیز 6 اینچی از نوع LCD با وضوح 1440×2880 پیکسل و نسبت 18:9 است.

اچ تی سی U11 نسخه اصلی اچ تی سی U11 پلاس

اچ تی سی U11 پلاس جاوی نمایشگری بزرگ در بدنه‌ای کوچک است

رندرهای اخیر و تصاویری که همگی ادعا می‌کنند مربوط به گوشی اچ تی سی U11 پلاس هستند، نشان دهنده‌ی عدم وجود حاشیه‌های کناری نمایشگر و تنها حاشیه‌هایی در دو سمت بالا و پایین گوشی هستند. بنابراین ما باید انتظار عرضه یک گوشی 6 اینچی جمع و جور را از سوی غول گوشی‌ساز تایوانی داشته باشیم. بر اساس شایعات ابعاد یو 11 پلاس برابر با 158.2 در 74.6 در 9.1 میلی‌متر است. این درحالیست که مدل اصلی یو 11 همراه با یک نمایشگر کوچکتر 5.5 اینچی، از ابعادی برابر با 153.9 در 75.9 در 7.9 میلی‌متر برخوردار است.

با قدرت گیری از چیپست بالارده و قدرتمند اسنپدراگون 835، گوشی اچ تی سی یو 11 پلاس در دو نسخه حاوی رم 4 گیگابایتی + حافظه 64 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی + حافظه 128 گیگابایتی به عرضه درخواهد آمد. هر دو این نسخه‌ها به یک خشاب کارت‌های حافظه microSD مجهز هستند. اندروید 8 اوریو نیز در راس بخش نرم افزاری گوشی جدید اچ تی سی قرار خواهد داشت.

ما هنوز هیچ اطلاعی از زمان عرضه گوشی نداریم، اما قطعا در دوم نوامبر با رونمایی از آن می‌توانیم به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*