خلاصه مراسم رونمایی Apple؛ معرفی 2 آیفون به همراه ساعت های Apple و سرویس ApplePay

همانطور که خبر دارید و یا احتمالا پوشش زنده مراسم رونمایی از محصولات اپل را ساعتی پیش در گجت نیوز دید امروز اپل با دستانی پر این کنفرانس را برگزار کرد. پیرو شایعات و تصاویر لو رفته قبلی، اپل 2 تلفن هوشمند به همراه 3 مدل ساعت هوشمند و سرویس پرداخت اپل را امروز معرفی کرد.با ما باشید تا مرور و جکع بندی داشته بر این مراسم. اخبار تکمیلی و جزئیات بیشتر از این محصولات را فردا در گجت نیوز پیگیری کنید.

Apple iPhone 6 Plus و Apple iPhone 6

سال جدید و آیفون جدید! این بار در 2 مدل متفاوت. این دو اسمارت فون در دو اندازه 4.7 اینچی و 5.5 اینچی (Plus) و هر دو با چیپ A8 اپل به بازار خواهند آمد. به گفته اپل این چیپ 25% سرعت بیشتر نسبت به چیپ A7 آیفون 5s دارد و 13% هم از ابعاد آن کم شده است. در مورد عمر باتری طبق اعلام اپل اعداد به شرح زیر هستند:

14 ساعت مکالمه 3G برای 6 و 24 ساعت برای مدل 6Plus

10 روز standby برای 6 و 16 روز برای مدل 6Plus

11 ساعت مشاهده ویدئو برای مدل 6 و 14 ساعت برای مدل 6Plus

مدل 6Plus دارای صفحه 5.5 اینچی، دوربین 8 مگاپیکسلی، iOS8 و حداقل 16G فضای داخلی خواهد بود. مدل 6 دارای صفحه 4.6 اینچی، دوربین 8 مگاپیکسلی و پردازشگر مشابه با 6Plus خواهد بود. لطفا اطلاعات کامل و جزئیات هر دو را فردا از گجت نیوز بخوانید.

ساعت Apple Watch  در 2 مدل معمولی و ورزشی و 3 سایز

 

امروز اپل وارد جمع تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی شد و از ساعت اپل با طراحی زیبا و امکاناتی کاربردی رونمایی کرد. این ساعت در 2 سایز معمولی و کوچک تولید خواهد شد و نسخه ای از آن با استحکام بالای 60% نسبت به نسخه معمولی برای ورزشکاران خواهد بود. در کناره ی آن 2 دوکمه برای کنترل ساعت در نظر گرفته شده است. ضربان سنج، سنسورهای حرکت، WiFi، GPS و … از امکانات آن هستند.

همچنین اپل از سرویس پرداخت خود برای راحتی پرداخت با ساعت ها و آیفون ها رونمایی کرد. از شما خوانندگان عزیز در خواست داریم تا با سایر جزئیات بیشتر در مورد این محصولات با گجت نیوز همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*