آموزش جيلبريک iOS 6.X +دانلود نرم افزار

بالاخره گروه Evasi0n جیلبریک پایدار (Untethered) آخرین نسخه iOS را برای تمامی آیفون‌ها، آیپادتاچ‌ها و آیپدهای مجهز به این سیستم‌عامل از جمله آیفون ۵ و آیپد ۴ منتشر کرد. در ادامه با آموزش کامل جيلبريک iOS 6.x و دانلود نرم افزار مورد نياز با گجت نيوز همراه باشيد .

این جیلبریک که با نسخه‌های ۶٫۰ و ۶٫۱ از iOS سازگار است به صورت پایدار و دائمی یا همان Untethered منتشر شده است؛ به این معنی که برخلاف جیلبریک‌های موقتی یا Tethered حتی با خاموش شدن دستگاه دیگر نیازی به اتصال مجدد آن به سیستم نخواهید داشت.

نسخه ویندوزی این نرم افزار را می توانید از اینجا دریافت کنید

گروه Evasi0n در وبسایت رسمی خود ملزومات انجام این جیلبریک را این‌گونه عنوان کرده است:

–  پنج دقیقه از وقت شما

–  یک کامپیوتر با سیستم‌عامل ویندوز (حداقل اکس پی)، مک (حداقل ۱۰٫۵) یا لینوکس (X86/X64)

–  آیفون، آیپد یا آیپادتاچ با سیستم‌عامل iOS 6.0 یا ۶٫۱

–  یک کابل USB برای اتصال دستگاه به کامپیوتر

اما به هر حال برای احتیاط بهتر است آنتی ویروس خود را موقتاً غیرفعال کنید و دستگاهتان نیز به اندازه کافی شارژ داشته باشد. حالا می‌توانید با مراجعه به وبسایت Evasi0n نسخه متناسب با سیستم‌عامل کامپیوترتان را از لینک اصلی و یا یکی از میرورهای رسمی با حجم حدود ۹٫۷ مگابایت دانلود کنید و طبق دستورالعمل زیر عمل کنید:

–  از دستگاهتان را با استفاده از iTunes و یا iCloud بکاپ بگیرید تا اگر مشکلی پیش آمد بتوانید به راحتی آن را به حالت قبل بازگردانید.

–  اگر از گزینه رمزگذاری روی بکاپ‌ها در آی‌تیونز استفاده می‌کنید باید این گزینه را موقتاً غیرفعال کنید. با غیرفعال کردن آن آی‌تیونز یک بکاپ جدید می‌گیرد؛ پس از جیلبریک می‌توانید مجدداً این گزینه را فعال کنید.

– حالا بهتر است قفل یا رمز دستگاهتان را نیز بردارید چرا که ممکن است مشکل ساز شود.
–  دستگاهتان را به کامپیوتر متصل کنید، evasi0n را اجرا کرده و دکمه Jailbreak را فشار دهید.

–  حال اگر نیاز است مراحل نمایش داده شده را پیش رو بگذارید.

–  در هنگام جیلبریک از هرگونه استفاده از آی‌تیونز و iOS پرهیز کنید.

–   اگر جایی از انجام جیلبریک عملیات برای مدت طولانی متوقف ماند هیچ اشکالی ندارد که برنامه را مجدداً اجرا کنید و دستگاهتان را با نگاه داشتن دکمه‌های Home و Power ریستارت کنید.

و در آخر به خاطر داشته باشید مسئولیت ریسک این کار را نه گجت نيوز و نه evasi0n نخواهد پذیرفت هر چند که اگر مراحل را درست طی کنید هیچ‌گونه مشکلی نخواهید داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*