سامسونگ گلکسي اس 4 را 24 اسفندماه معرفي خواهد کرد

روز گذشته منابع مختلف از جمله موبایل-ریویو گزارش کردند که سامسونگ بدون شک تلفن گلکسی اس 4 را در 14 مارچ، 24 اسفندماه سال جاری معرفی خواهد کرد. براساس گزارش این وب‌سایت سامسونگ از پرچم دار 2013 خود کمی زودتر از برنامه ریزی قبلی و برای خنثی نمودن تاثیر تلفن One اچ‌تی‌سی که امروز رسما معرفی می‌شود، پرده برداری می‌کند. همچنین براساس اطلاعاتی که پیش از این SamMobile منتشر نموده بود کنفرانس معرفی نسل بعدی گلکسی اس در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

منابع وب سایت ورج در سامسونگ نیز تاریخ 24 اسفند را تایید نموده‌اند. هنوز دقیقا مشخص نیست که کمپانی کره‌ای سازنده Galaxy S IV با کدامیک از شبکه‌های مخابراتی امریکا به توافق رسیده است، اما کنفرانس معرفی این محصول در یکی از شهرهای ایالات متحده امریکا برگزار خواهد شد.

تا اینجای کار مشخصات سخت‌افزاری که برای گلکسی اس 4 تایید شده‌اند عبارتند از: نمایشگر AMOLED در سایز 4.99 اینچ با رزولوشن 1080p، دو گیگابایت حافظه رم و اندروید 4.2.

در مورد پردازنده نیز شواهد مختلفی مبنی بر استفاده از پردازنده 8 هسته‌ای Exynos 5 Octa برای نسخه بین المللی و پردازنده 4 هسته‌ای کوالکام برای نسخه مخصوص اپراتورها بدست آمده است.


منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*