یوفوها

برخورد جنگنده‌های آمریکایی با یوفوها؛ سندی غیر قابل انکار که دانشمندان انکارش می‌کنند (گجت تی وی)

چندی پیش وزارت دفاع آمریکا دو ویدیوی بسیار جنجالی از برخورد دو جنگنده آمریکایی با یوفوها منتشر کرد؛ اما در این میان، سکوت مشکوک و بی اعتنایی دانشمندان به این ویدیو بود که نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرد.

از دیرباز دروازه هر مسیری در علم به دست دانشمندان و محققین ساخته شده و اقدام آن ها در هر مسئله ای بسیار با ارزش و برای دیدگان جهانیان هائز اهمیت است. در میان تمام شاخه های علمی، دنیای پر حاشیه‌ی شگرف و مرموز فرازمینی ها از قدیم تا به امروز جایگاه ویژه ای در میان مردم داشته و از زمان اختراع عکس و فیلم، اسناد بی شماری از حضور فرازمینی ها در زمین و آسمان تهیه و ضبط شده است؛ اما با توجه به این حجم از مدارک چرا دانشمندان به این مستندات توجه خاصی نشان نمی‌دهند؟

اخیرا وزارت دفاع آمریکا (DOD) دو ویدیو جنجال برانگیز از مشاهدات خلبان هایش از شی ناشناس پرنده ای منتشر کرده که به شدت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از عاشقان و ماجراجویان دنیای پر از شک و شبه فرازمینی ها بر این باورند که این ویدیو ها اولین سند مشهود و غیر قابل انکار از بیگانگان بوده و می‌توان به عنوان یک سند معتبر بر اثبات وجود فرازمینی ها آن را به حساب آورد.

اما  با توجه به حجم هیاهویی که این ویدیوها بدنبال داشت، عدم توجه دانشمندان و محققین این عرصه به این ویدیو ها بسیار مشکوک بوده و همین موضوع سبب شد تا با ویدیوی دوبله شده و اختصاصی گجت نیوز به بررسی این موضوع بپردازیم.