تصاویر سامسونگ دکس پد

تصاویر سامسونگ دکس پد طراحی این گجت را مشخص می‌کند

ایوان بلس با انتشار تصاویر سامسونگ دکس پد (Samsung DeX Pad)، طراحی نسل جدید گجت سامسونگ برای تبدیل موبایل به کامپیوتر شخصی را فاش کرد.

گوشی های هوشمند گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس قرار است طی مراسمی رسمی در نخستین روز از نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شوند. البته این دو گوشی تنها ستاره‌های رویداد این کمپانی کره‌ای نبوده و آنها از وسایل جانبی جدید خود هم رونمایی خواهند کرد که خوشبختانه، نسل جدید گجت DeX نیز شامل آنها می‌شود.

مشابه DeX Station، سامسونگ DeX Pad به شما اجازه می‌دهد تا با قرار دادن گوشی خود روی آن، موبایل را به یک کامپیوتر شخصی تبدیل کرده و وسایل دیگر همچون مانیتور اکسترنال، ماوس و کیبورد را نیز به آن متصل کنید. هرچند به نظر می‌رسد با نسل جدید وسیله، کاربران می‌توانند از گوشی گلکسی خود به عنوان تاچ پد و یا کیبورد مجازی نیز استفاده کنند.

در یکی از تصاویر سامسونگ دکس پد ، حالتی که گلکسی اس 9 روی آن قرار گرفته است نیز دیده می‌شود که با تکیه بر آن می‌توان گفت طراحی گوشی های موبایل این شرکت تغییری نخواهد کرد. همچنین در این حالت، گوشی به صورت تخت روی دستگاه قرار می‌گیرد تا به راحتی بتوان از آن به جای ماوس استفاده کرد. گزارش‌ها نشان می‌دهند نسل جدید دکس با محصولات قبلی سامسونگ نیز سازگاری کامل دارد و برای بهره‌مندی از آن، لزوما نباید از گوشی های سری گلکسی S9 استفاده کرد.

انتظار می‌رود عرضه دکس پد همراه با گوشی های جدید سامسونگ، از اواسط مارس با قیمت تقریبی 150 دلار آغاز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. این چ خوبعععع
    یکی از اینا لازم دارم کور شدم با این گوشی

  2. ایدهش خوبه ولی ساخت یه عوضیه
    خریدنش یعنی خیانت به ایران و ایرانی
    خود دانید

  3. بنظر من زیادم پر سرو صدا نباید باشه پای کامپیوتر کمرت خورد میشه ولی در هر صورت بد نبود

  4. من که خوشم اومد.حتما پولدار شم میخرم خخخخ

  5. کاش وایرلس میبود .الان دیگ کابل و دفتر دستک طرفدارای چندانی نداره

  6. ایده جالبه ولی زیاد ب کار نمیاد چون همه جا نمیشه ازش استفاده کرد