هواوی میت اس ای (Huawei Mate SE) در سکوت خبری عرضه شد

هواوی میت اس ای (Huawei Mate SE) در سکوت خبری عرضه شد

هواوی میت اس ای (Huawei Mate SE) نام گوشی جدید هواوی است که در ادامه به بررسی مشخصات فنی، امکانات و قیمت آن می‌پردازیم. نکته جالب توجه، یکسان‌بودن مشخصات آن با یکی از گوشی های هواوی آنر است.

روز گذشته، تصاویری از چند گوشی هواوی در فضای مجازی منتشر شد. بسیاری از منابع خبری، از این محصولات به عنوان نسخه بازطراحی‌شده هواوی آنر 8 پرو (Huawei Honor 8 Pro) جهت عرضه در بازارهایی خاص یاد کردند. اما با فاش‌شدن منبع اصلی این تصاویر (وب‌سایت رسمی هواوی در ایالات متحده)، مشخص شد اسمارت فون جدید هواوی، در واقع همان آنر 7 ایکس (Honor 7X) است که با نام هواوی میت اس ای تنها در بازار آمریکا به فروش می‌رسد.

هواوی میت اس ای نسخه تغییر نام یافته آنر 7X

اگرچه امروزه کمپانی چینی هواوی را می‌توان یکی از بزرگترین سازندگان گوشی هوشمند در جهان دانست، اما نحوه نام‌گذاری محصولات این شرکت کمی عجیب به نظر می‌رسد. با نگاهی دقیق‌تر می‌توان دید بسیاری از موبایل های تولیدی این شرکت با آنکه از نقطه نظر مشخصات کاملا یکسان هستند، اما با نام‌های مختلفی عرضه می‌شوند. جالب‌تر آنکه همین گوشی ها در بازارهای متفاوت نیز نام‌های متفاوتی دارند. اگرچه کارشناسان نام‌گذاری این شرکت قطعا دلایل قانع‌کننده‌ای برای انجام کار خود دارند، اما کاربران عادی را کمی گیج کرده‌اند. این وضعیت برای هواوی میت اس ای نیز پیش آمده است.

هواوی میت اس ای (Huawei Mate SE) در سکوت خبری عرضه شد

مشخصات هواوی میت SE

با نگاهی به لیست مشخصات هواوی میت اس ای به راحتی می‌توان نتیجه گرفت که با گوشی هواوی آنر 7 ایکس مواجه هستیم. هواوی میت SE به نمایشگری 5.93 اینچی با نسبت طول به عرض 18:9 و وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل مجهز است. علاوه بر این، پردازنده میان‌رده‌ی کایرین 659 کلاک‌شده در سرعت 2.3 گیگاهرتز، به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، چیپست این گوشی هوشمند را تشکیل داده‌اند. میزان حافظه داخلی را می‌توان با یک کارت microSD تا 256 گیگابایت افزایش داد. از دیگر مشخصات میت اس ای می‌توان به دوربین دوگانه 2+16 مگاپیکسلی در قاب عقب، باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد.

گوشی میت اس ای هواوی در رنگ‌های خاکستری و طلایی تنها در بازار ایالات متحده و با قیمت 250 دلار عرضه می‌شود. با توجه به ثبت این گوشی ارزان هواوی در وب‌سایت رسمی کمپانی سازنده، به نظر نمی‌رسد نیازی به برگزاری کنفرانس جهت معرفی آن باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چ شیک و خوشگله

  2. کپ آنر هفت ایکسه دقیقا خودشه

  3. هیچ آدم عاقلی الان گوشی نمی خره و یک سال صبر و تحمل به خرج میده تا لذت لمس یک گوشی تمام صفحه رو بچشه

    با گوشی های خودتون سر کنید تا گوشی های تمام صفحه از راه برسه