تکنولوژی نمایشگر Infinity سامسونگ

تکنولوژی نمایشگر Infinity به گوشی های میان رده سامسونگ می‌آید

آیا تکنولوژی نمایشگر Infinity گوشی گلکسی اس 8 به گوشی های میان رده سامسونگ خواهد آمد؟ ظاهرا با توجه به کاهش سفارش اپل، حالا سامسونگ می‌تواند بیشتر از این پنل‌ها بر روی محصولاتش استفاده کند.

در حالی که بسیاری از منابع ادعا می‌کنند فروش آیفون ایکس رضایت بخش بوده و کمپانی کوپرتینویی تا چندی دیگر این حقیقت را روشن خواهد کرد، اما اپل سفارش تولید نمایشگرهای این گوشی را برای سه ماهه نخست امسال 40 درصد کاهش داده است. لازم به ذکر است که آیفون ایکس از نمایشگرهای OLED شرکت سامسونگ استفاده می‌کند که پیشتر قراردادی بین دو کمپانی اپل و سامسونگ برای تولید 70 میلیون قطعه امضا شده بود. حال چرا سامسونگ از این کاهش در سفارش نهایت استفاده را نکرده و از نمایشگر Infinity خود بر روی محصولات خودش استفاده نکند؟

تکنولوژی نمایشگر Infinity برای نخستین بار در گلکسی S8 استفاده شد

روز گذشته اینترنت پر شده بود از خبرهایی که ادعا می‌کردند سامسونگ قصد دارد از تکنولوژی نمایشگر Infinity خود در گوشی های میان رده خود نیز بهره ببرد. ما این را می‌دانیم که سامسونگ تنها یکی از چندین شرکت گوشی ساز استفاده کننده از تکنولوژی نمایشگرهای تمام صفحه است، اما رویکرد آن‌ها با دیگر رقبا کمی متفاوت است. همانطور که احتمالا مستحضر هستید گلکسی اس 8 نخستین گوشی این شرکت بود که از چنین طراحی همراه حاشیه‌های حداقلی صفحه و لبه‌هایی نسبتا خمیده بهره‌مند بود. حاشیه‌های بالایی و پایینی صفحه بسیار کم بودند تا این گوشی باریک به نظر برسد. این طراحی، ظاهر منحصر به فردی را از گوشی های خانواده گلکسی S8 ساخته بود تا بسیاری از تولیدکنندگان از آن برای طراحی مشابه محصولات خود الهام بگیرند.

در حال حاضر هیچ اطلاعات و جزئیاتی از به کار گیری تکنولوژی نمایشگر Infinity در گوشی های میان رده سامسونگ منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد چنین چیزی اجتناب ناپذیر است. اینگونه به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد دو هدف را با یک سنگ بزند تا به طور همزمان بتواند جایگاه خود در بازار میان رده‌ها را نیز حفظ کند. ظاهرا سامسونگ حالا به اندازه کافی ظرفیت تولید دارد که بتواند نمایشگر Infinity خود را به محصولات ارزان قیمت‌تر خود در بازار بیاورد تا کاربران بیشتری بتوانند از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند. سامسونگ با این حرکت می‌خواهد رقابت سختی که در این بازار با گوشی های چینی دارد را برنده شود. آیا به نظر شما برنده خواهد شد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. اپل با پوله نقدش میتونه سام سون و هاوایی رو یه جا بخره حالا چرا نمیخره؟ چون ارزشه خریدن ندارن ?

  2. سامسونگ به پایان سلام کن

  3. چه عجب یه تکونی خورد

  4. دمش گرم سامسونگم میخاد مشتری جذب کنه

  5. هنوز که نیاوره باور نکنید همش چرته

  6. سامسونگ برند قابل اعتمادیه

  7. سامسونگ به نسبت قیمتی که داره کارایی نداره

  8. درود به سامسونگ همیشه قهرمان چنان بزن فک این چینى ها رو بیار پایین با اون گوشى چرت شون هواوى مسخره..
    😀
    😀