تلويزيون MT93 ال جي ، هوشمندي تمام عيار

شرکت ال جی از تلویزیون جدید ۲۷ اینچی MT93 IPS Personal Smart خود رونمایی کرد، تلویزیون که دارای تمام ویژگی هاییست که شما برروی یک تلویزیون هوشمند امروزی می بینید. این تلویزیون با هدف استفاده دانش آموزان، دانشجویان و هر شخصی که دارای یک فضای کوچک فردی است روانه بازار می شود. ترکیبی از یک طراحی زیبا، قابلیت های ارتباطی مختلف و اندازه ای کوچک، این تلویزیون را می تواند به یکی از جذاب ترین محصولات ال جی تبدیل کند.

این تلویزیون دارای حاشیه های بسیار کمی است و همانطور که اعلام شد این دستگاه از نوع IPS و دارای رزولوشن فول اچ دی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می باشد. پشتیبانی از محتوای سه بعدی، زمان پاسخگویی ۵ms، دو پورت اتصالی HDMI، سه پورت USB، قابلیت LAN و WiDi و Miracast از دیگر مشخصات این تلویزیون است.

دو اسپیکر ۷ واتی به همراه ۳D Sound Zooming، قابلیت تبدیل ۲D به ۳D، مجیک ریموت و USB Quick View نیز از دیگر ویژگی های MT93 می باشد. در بخش نرم افزاری هم این تلویزیون هوشمند به Facebook, Hulu Plus, Netflix و انواع مختلف برنامه های دیگر دسترسی دارد. بعلاوه کاربر می تواند به انجام بازی های مختلف برروی MT93 از طریق یک دستگاه موبایل بپردازد. MT93 IPS این ماه در اروپا عرضه می شود، اما هنوز قیمت آن مشخص نیست.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*