زد تی ای بلید وی 9 و وی 9 ویتا

رونمایی از گوشی های زد تی ای بلید وی 9 و وی 9 ویتا ؛ نمایشگرهای عریض و دوربین دوگانه

زد تی ای بلید وی 9 و وی 9 ویتا (ZTE Blade V9‌ & ZTE Blade V9 Vita) دو گوشی میان رده جدید زد تی ای هستند که در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شدند.

زد تی ای به عرضه محصولاتی در رنج‌های مختلف از پرچمداران قدرتمند گرفته تا گوشی های رده ابتدایی معرفو است و ما انتظار داریم همیشه آن‌ها محصولاتی را عرضه کنند که از نظر قیمت و سخت افزار، در جایگاه مناسبی قرار داشته باشد. این شرکت با حضور در نمایشگاه MWC 2018 از جدیدترین گوشی های میان رده خود، گوشی های زد تی ای بلید وی 9 و زد تی ای بلید وی 9 ویتا پرده برداری کرد. با معرفی این دو گوشی همراه ما باشید.

زد تی ای بلید وی 9

گوشی زد تی ای بلید وی 9 یک دیوایس جذاب و شیک است. آن به یک بدنه فلزی مجهز بوده که بین دو پنل شیشه‌ای ساندویچ شده است. در قسمت پشتی، ما می‌توانیم دوربین دوگانه و یک اسکنر اثر انگشت را ببینیم، در حالی که قاب جلویی میزبان یک پنل 5.7 اینچی با نسبت 18:9 و وضوح 1440×2160 پیکسل است.

زد تی ای بلید وی 9 و وی 9 ویتا

در زیر قاب، یک پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 450 با فرکانس 1.8 گیگاهرتزی یافت می‌شود. این گوشی در دو مدل مجهز به ظرفیت داخلی 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی و همچنین ظرفیت داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی به عرضه درخواهد آمد. هر دو نسخه نیز از یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرند.

زد تی ای بلید وی 9 و وی 9 ویتا

در بخش دوربین، ما یک سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی را مشاهده می‌کنیم که با یک سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی همراه شده است. ZTE می‌گوید که این سنسورها با عملکرد ترکیبی می‌توانند در شرایط نوری کم حتی زیر نور ستاره‌ها نیز تصاویری بدون نویز را ثبت کنند. بر روی قاب جلویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. این گوشی از اندروید 8 برخوردار است که کاملا مدرن خواهد بود، اما متاسفانه یک درگاه ارتباطی قدیمی از نوع میکرو یو اس بی بر روی آن نصب شده است. با این حال شما باید خوشحال باشید که جک 3.5 میلی‌متری هدفون هنوز بر روی این گوشی نصب است.

زد تی ای بلید وی 9 ویتا

وا اما مدل زد تی ای بلید وی 9 ویتا تقریبا مشابه این گوشی است که حالا کمی کم قدرت‌تر شده و با قیمت کمتری عرضه خواهد شد. این محصول نیز از یک نمایشگر 5.45 اینچی با نسبت 18:9 بهره می‌برد و یک پردازنده 8 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی از نوع اسنپدراگون 435 قدرت بخش آن خواهد بود. بلید وی 9 ویتا نیز در دو نسخه همراه با رم 2 گیگابایتی و حافظه 16 گیگابایتی و همچنین رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی به عرضه درخواهد آمد. نکته جالب اینجاست که این گوشی ارزان قیمت‌تر از یک باتری کمی بزرگ‌تر با ظرفیت 3200 میلی‌آمپر ساعت برخوردار است.

زد تی ای بلید وی 9 و وی 9 ویتا

بر روی قاب پشتی این گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی همراه با دوربین 2 مگاپیکسلی و بر روی قاب جلویی نیز می‌توانید یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را مشاهده کنید.

زد تی ای بلید وی 9 و وی 9 ویتا هر دو با قیمت‌های پایه 330 دلار و 220 دلار روانه بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. کی به کیه منم میخوام یه برند بزنم به نظرتون اسم برند رو بزنم آسمان (Sky) خفن تره یا بی نهایت (infinity) ولی اون لوگوش بی نهایت باشه جالب تر میشه به نظرم
    میخوام روی این جی ال ایکس رو کم کنم یه گوشی بزنم کاملا بدون حاشیه نسبت صفحه نمایش به بدنه 99.99%
    با باتری 20000 میلی آمپر با دوربین تک لنزی که قابلیت دوربینای سه گانه رو با هم داشته باشه و دوربینش 40 مگاپیکسلی باشه با دیافراگم متغیر f2.6 تا f1.2 و سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش رنگبندیشم 12 رنگ باشه انردوید 9.1 روش باشه قابلیت تشخیص ضربان قلب داشته باشه + شتاب 0 تا 100 1.3 ثانیه و قدرت 900 اسب بخار و… این یک گوشی نیست یک ماشین پیچیده است D:

  2. اصلا سبک طراحی ها همه عوض شده
    همشون دلربا شدن

  3. من ایرادی نتونستم بگیرم بجز نشناختنش

  4. ینی از بزگو کوچیک شبیهآیفون زدن آأم نمیتونه تشخیص بده بخدا

  5. گوشی های ارزون قیمت و با کارایی هستن البته تا امتحان پس ندن چیزی مشخص نیست