قیمت سامسونگ گلکسی اس 9

قیمت سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

قیمت سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) رسما در رویداد MWC امسال توسط سامسونگ مشخص شد. باید دید آیا این قیمت‌ها مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرند یا خیر.

شرکت سامسونگ امروز قیمت سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را رسما در رویداد جهانی شهر بارسلونا تایید کرد. همانطور که انتظار می‌رفت، این دو برادر به نسبت نسل قبلی خود کمی گران‌تر هستند، با این حال طی هفته‌های گذشته گزارشات متعددی پیرامون این افزایش قیمت منتشر شدند و از این نظر آنچنان غافلگیر نشدیم.

قیمت سامسونگ گلکسی اس 9 تایید شد

جزئیات مربوط به قیمت و عرضه این دو پرچمدار جدید بسته به بازارهای مختلف جهانی فرق دارند، اما سامسونگ امروز رسما اعلام کرد که قیمت گلکسی اس 9 این شرکت 849 یورو و قیمت نسخه پلاس آن 949 یورو خواهد بود. هفته قبل نیز در گزارشی اعلام شد قیمت این پرچمدار کمی پایین‌تر از 1000 یورو خواهد بود.

همانطور که در بالا گفتیم، به نسبت پرچمداران سال گذشته سری اس، امسال شاهد افزایش قیمت در خانواده گلکسی S9 سامسونگ هستیم. اگر به خاطر داشته باشید، قیمت گلکسی اس 8 و نسخه پلاس آن به ترتیب 799 و 899 یورو بود.

نماینده‌های سامی در کشورهای مختلف به زودی قیمت گلکسی S9 و نسخه پلاس آن در مناطق مربوط به خود را منتشر می‌کنند. تاریخ عرضه این دو پرچمدار، 16 مارس (25 اسفند ماه سال جاری) ذکر شده است. در تاریخ مذکور، گوشی های سامسونگ در بازارهای آمریکای شمالی، اروپا و آسیا عرضه می‌شوند.

پیش‌فروش اولیه سامسونگ برای گلکسی اس 9 و +Galaxy S9 از هفته آینده آغاز می‌شود و کاربرانی که این محصول را پیش‌خرید کنند، چند روز قبل از تاریخ عرضه همگانی آن را دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. من همچنان منتظر گوشی جدید سری میت هواویم هواوی بهترین برنده چون نه تنها همیشه قیمتاش منصفانه بوده بلکه همیشه بهترین کیفیت و خدمات رو ارائه داده عشقی هواوی

  2. پنج میلیون و دویست برا گوشی؟اونم سامسونگ؟یا خدا قیافشم ک خیلی خوشگله خخ

  3. حاظرم قسم بخورم حتا 500 یورو هم قیمت واقعی اش نیست…

  4. اگه تبدیل کنید یورو رو به ریال چیزی حدود 2900 میشه که اگه با همین قیمت بیاد خیلی عااااااالیه.

    اماا اگه بیاد … /:

  5. از 6 میبلیونم خیلی بیشتر میشه

  6. قیمتو عجب کلاه برداریه ????

  7. بیشتر از اینا می ارزه