کارت حافظه جانبی برای گلکسی اس 9

حداکثر ظرفیت کارت حافظه جانبی برای گلکسی اس 9 سامسونگ چقدر است؟

سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) دارای ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی بسیار بالایی هستند. با این حال در صورت نیاز به استفاده از کارت حافظه جانبی برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، حداکثر میزان حافظه‌ پشتیبانی شده توسط آن‌ها چقدر خواهد بود؟

اگرچه سامسونگ گلکسی اس 9 و برادر بزرگتر آن دارای نسخه‌های مجهز به ظرفیت داخلی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت هستند، اما ممکن است همچنان برخی کاربران پرمصرف آن‌ها را کم دانسته و به دنبال اطلاع از حداکثر میزان حافظه جانبی پشتیبانی شده توسط آن‌ها باشند.

البته نباید فراموش کرد خرید کارت حافظه جانبی برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس آن‌ چنان نیز غیر معقول نیست، مخصوصا اگر نسخه 64 گیگابایتی مدل پایه را نیز خریداری کرده باشید. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این دو گوشی مربوط به بخش فیلم برداری دوربین آن‌ها است. چند دقیقه فیلم برداری در رزولوشن 4K کافی است تا حافظه داخلی به طور کامل پر شود. به همین دلیل می‌توانید همراه با دو پرچمدار جدید سامسونگ تا 400 گیگابایت از کارت حافظه جانبی استفاده کنید.

حداکثر ظرفیت کارت حافظه جانبی برای گلکسی اس 9 سامسونگ 400 گیگابایت است

کارت‌های حافظه دارای این میزان ظرفیت متداول نبوده و تنها چند مدل انگشت شمار از آن‌ها ارائه شده است. از طرفی دیگر قیمت بسیار گزافی دارند. با این حال بعید نیست برخی کاربران به آن‌ها نیاز پیدا کنند. پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز مبرم به فضای ذخیره‌سازی اطلاعات، یک مرتبه هزینه بیشتری پرداخت کرده و نسخه 256 گیگابایتی یکی از دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اوففف 400 گیگ نششنیده بودم تا حالا

  2. امنیتو پایین میاره مموری

  3. جلل خالق چقدر ابشن گذاشتن رو این لامذهب ?