سامسونگ بیکسبی 2

سامسونگ بیکسبی 2 همراه با گلکسی نوت 9 عرضه می‌شود

مدیرعامل سامسونگ موبایل در نمایشگاه MWC 2018 رسما تایید کرد که بیکسبی 2 (Bixby 2)، نسل جدید دستیار دیجیتالی سامسونگ همراه با گلکسی نوت 9 عرضه خواهد شد.

این روزها دیگر دستیاران دیجیتالی جایگاه واقعی خود را در بازار پیدا کرده‌اند و ما مطمئنیم که بسیاری از کاربران گوشی های سامسونگی از دستیار بیکسبی سامسونگ برای انجام امور روزمره خود با گوشی، استفاده می‌کنند. ما همچنین دیه‌ایم که چگونه آمازون الکسا موفق شده به طیف گسترده‌ای از اسپیکرهای هوشمند اضافه شود و دستیار گوگل همراه با اپل سیری را نیز در بسیاری از محصولات دیجیتالی موجود در بازار ملاقات کنیم. اما آینده‌ی بیکسبی چگونه است؟

کمپانی سامسونگ که با گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس 9 خود در نمایشگاه MWC 2018 حضور به عمل آورده، رسما تایید کرده که نسل آینده بیکسبی با نام بیکسبی 2 همراه با گوشی های گلکسی نوت 9 عرضه خواهد شد. DJ Koh، مدیرعامل سامسونگ موبایل اعلام کرده است که این غول کره‌ای قصد دارد نسخه 1 بیکسبی را با سرعت بیشتری روانه بازار کند، گرچه گسترش اکوسیستم آن سخت به نظر می‌رسد. بنابراین بیکسبی 2 از این جهت قدرتمندانه ظاهر خواهد شد و آن‌ها به شدت در حال کار هستند.

DJ Koh‌ در این مورد می‌گوید:

در دسامبر سال گذشته، ما شروع به دریافت اپلیکیشن‌ها برای نسخه عمومی بتا بیکسبی کردیم. تا کنون بیش از 800 شرکت از این اپلیکیشن استفاده کرده و آن را آزموده‌اند. با این سرعت، من فکر می‌کنم که می‌توانیم بیکسبی 2 را همراه با رونمایی از گوشی گلکسی نوت 9 عرضه کنیم.

بیکسبی 2 تا اواخر سال 2018 عرضه نمی‌شود

انتظار می‌رود گلکسی نوت 9 تا اواخر سال 2018 میلادی عرضه شود. این بدان معناست که با توجه به فاصله زمانی زیاد تا عرضه، انتظارات زیادی باید از نسل جدید دستیار بیکسبی داشته باشیم. این مدیرعامل اجرایی پیشتر نیز تایید کرده بود که سامسونگ قصد دارد از یک اسپیکر هوشمند مجهز به بیکسبی در اواخر سال جاری میلادی پرده برداری کند. حال اینکه آیا تمامی این دستاوردهای جدید طی یک رویداد خبری جذاب رونمایی می‌شوند و یا به صورت جداگانه باید با آن‌ها ملاقات کنیم، مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه شوددد نوت9 سالار ترین گوشی بازار میشه