سمند فیس لیفت

سمند فیس لیفت از سال آینده وارد بازار می‌شود

شرکت ایران خودرو قصد دارد خودروی سمند را با تغییراتی در طراحی ظاهری و کابین خودرو از سال آینده وارد بازار کند. در ادامه با ویژگی‌ها و تغییرات سمند فیس لیفت آشنا می‌شویم.

خودروی سمند فیس لیفت با ظاهر بیرونی و داخلی جدید در سال 1397 توسط شرکت ایران خودرو وارد بازار می‌شود. سمند از سال 1381 در خط تولید ایران خودرو قرار گرفت و پس از آن مدل‌های مختلفی شامل SE، ال ایکس، EL و سریر روانه بازار شد. مدل LX را می‌توان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل سمند دانست و حالا قرار است فیس لیفت جدیدی از این مدل به بازار عرضه شود.

تغییرات ظاهری سمند فیس لیفت

در نمای روبروی سمند فیس لیفت شاهد تغییر فرم چراغ‌ها، مشکی شدن رنگ کاسه داخلی، اضافه شدن چراغ روشنایی در روز، تغییر فرم جلو پنجره و کرومی شدن آن هستیم. در نمای جانبی خودرو تغییرات زیادی دیده نمی‌شود و فقط دستگیره درها همرنگ بدنه شده‌اند و ظاهر رینگ‌ها نیز دچار تغییر شده است.

سمند فیس لیفت

در نمای عقب سمند جدید از طرح جدیدی برای چراغ‌ها استفاده شده و در بالای قاب پلاک نیز یک نوار کرومی‌رنگ اضافه شده است. سپر عقب تغییری نکرده و همچنان همان ظاهر قدیمی را مشاهده می‌کنیم.

سمند فیس لیفت

کابین سمند فیس لیفت نیز دچار تغییر شده و فرم داشبورد و رو دری‌های کرم‌رنگ، ظاهری شبیه به سورن را ایجاد کرده است. استفاده از پلاستیک خشک در متریال داخل کابین کاملا مشهود است و به نظر نمی‌رسد کیفیت بالایی داشته باشد. صندلی‌ها نیز تغییری نکرده‌اند و همچنان همان صندلی‌های مدل‌های قبلی سر جای خود هستند.

سمند فیس لیفت

فعلا خبری در مورد پیشرانه این خودرو منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که ایران خودرو در سمند جدید از پیشرانه 1.8 لیتری پژو یا 1.7 لیتری EF7 استفاده کند. همچنین در مورد قیمت سمند فیس لیفت نیز پیش‌بینی می‌شود این خودرو با قیمت 35 تا 38 میلیون تومان در سال آینده وارد بازار کشورمان بشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. آقا عالی هست رو دستش ماشین نیومده فقط به پارس نمیرسه وگرنه از ۴۰۵ خیلی بهتر هس

  2. آخه.یه مانیتور چند پای ایرانخودرو در میاد.داشبور عوض کردن .بعد ترمزای عقب دیسکی نکردن.همون کاسه ای هست.
    دوتا ایربگ اضاف نکردن.بعد ۵میلیون.برای چراغ و رینگ.؟؟؟؟

  3. آنانکه حسودند مریض هستند گوش ندهید کارتان خیلی عالی زیباست

  4. به حرف حدیثی آدمهای حسود مریض گوش نکنید

  5. با سلام خسته نباشید خیلی عالی زیباست ای کاش همه خانواده سمند سینه داشبورت داخلی رابه این زیبایی باشد خودرو بنده در تیرماه ۹۷دوگانه ایوسون است لااقل داخلی خودرو به این زیبایی باشد قربونت برم از استان اردبیل شهرستان گرمی مزاحمم هستم یا علی

  6. این کجاش فیس لیفته!
    از کی تا حالا طراحهای ارشد ایران خودرو چراغ عوض کردن گذاشتن فیس لیفت ! اگه واقعا فیس لیفته باید جایگزین سمند فعلی بشه که نمیشه , احتمالا اینم مثل سورن که قرار بود جا سمند فقط سورن بسازن یا دنا , یه پسوند از اسم خواهر مادراشون روش میزارن میندازن به مردم نا فهم ما .

  7. خجالت نمیکشن به خدا…خیلی رو دارند .. فیس لیفت!!!!!؟؟؟ همون ال ایکس قبلی خوب بود که ؟؟دو تا چراغ عوض مبکنند دو تا سه میلیون میکشن رو قیمت ماشین و از جیب مردم می دزدند..خدا لعنتشون کنه…

  8. ماشین بدرد نخور فکر نکنم کسی به اندازه ما توی جهان تولید کنه

  9. چقدر طراحیه داشبردش شیکو ضریفه چقدر رنگ بندی تو کابین خوب اعمال شده ??

  10. حالا حالا ها دست از سر این ماشین ها بر نمیدارن

  11. اومدن از lexus rx350 الگو برداری کنن چراغاشو ولی گند زدن D:

  12. اصلا این همه تغییر منو شگفت زده کرد wow

  13. کلا چراغاشو میخان زحمت بکشن ریز تر کنن و قیمتشم درشت تر ????