چگونه آپدیت خودکار یک اپلیکیشن خاص را در اندروید متوقف کنیم؟

چگونه آپدیت خودکار یک اپلیکیشن خاص را در اندروید متوقف کنیم؟

چگونه می‌توان دریافت آپدیت خودکار یک اپلیکیشن خاص در اندروید را متوقف کرد؟ ما در این مقاله همراه با توضیحات تصویری به شما آموزش می‌دهیم که با این کار، از مصرف حجم گاه و بی‌گاه اینترنت گوشیتان جلوگیری کنید.

توسعه دهندگان همواره توصیه می‌کنند که برای لذت بردن بیشتر و تجربه آزادانه‌تر و بدون مشکل کاربران از آخرین نسخه‌های اپلیکیشن های خود استفاده کنند، اما گاهی اوقات پیش می‌آید که انگیزه‌های خاصی برای بروزرسانی یک اپلیکیشن وجود نداشته باشد. شاید در واقع نسخه‌ی جدید یک اپلیکیشن ارائه کننده قابلیت‌هایی باشد که نزد شما جذاب نیستند، شاید آن برنامه دیگر با گوشی شما کار نمی‌کند و یا شاید تمام تنظیمات اعمال شده از بین خواهد رفت. کم، اما هستند دلایل مهمی که باعث می‌شوند شما از آپدیت برنامه های گوشی‌تان جلوگیری کنید.

یکی از ویژگی‌های پلی استور گوگل که گاهی باعث از دست رفتن حجم اینترنت شما بدون اطلاعتان می‌شود، در واقع آپدیت خودکار اپلیکیشن ها است. برای پلی استور فرقی نمی‌کند که آن برنامه از چه درجه اهمیتی برای شما برخوردار است، آن گوشی شما را مجبور می‌کند تا هر زمان به اینترنت متصل شد، عملیات دریافت به روزرسانی را آغاز کند.

خوشبختانه شما می‌توانید این قابلیت را به راحتی غیرفعال کرده و جلوی آپدیت خودکار اپلیکیشن ها را بگیرید. شما می‌توانید هر برنامه‌ای را در هر زمانی که خواستید، به روزرسانی کنید. هرچند توصیه ما به شما این است، برای حفظ امنیت بیشتر دستگاه خود سعی کنید از جدیدترین نسخه اپلیکیشن ها استفاده کنید. اما برای جلوگیری از آپدیت خودکار یک اپلیکیشن خاص باید چه کار کرد؟ در ادامه با این آموزش همراه ما باشید.

توقف آپدیت خودکار یک اپلیکیشن خاص در اندروید

گام اول

  • ابتدا اپلیکیشن پلی استور را اجرا کنید. در این آموزش ما از اپلیکیشن اسپاتیفای موزیک به عنوان نمونه استفاده کرده‌ایم و می‌خواهیم قابلیت آپدیت خودکار را برای آن غیرفعال کنیم.

چگونه آپدیت خودکار یک اپلیکیشن خاص را در اندروید متوقف کنیم؟

گام دوم

  • حال از طریق صفحه اپلیکیشن اسپاتیفای خیلی آسوده شما می‌توانید دریافت خودکار به روزرسانی توسط آن را غیرفعال کنید. آیا می‌توانید حدس بزنید که باید کجای صفحه کلیک کنید؟ برای دستیابی به قابلیت فعال یا غیرفعال سازی گزینه‌ی Enable Auto Update شم باید بر روی دکمه‌ی 3 نقطه در سمت راست صفحه موجود کلیک کنید.

چگونه آپدیت خودکار یک اپلیکیشن خاص را در اندروید متوقف کنیم؟

گام سوم

  • تنها کافیست تیک Enable Auto Update را بردارید تا دیگر اپلیکیشن اسپاتیفای اقدام به دریافت خودکار به روزرسانی‌ها نکند و هر زمانی که خواست، بدون اجازه‌ی شما آن را دانلود نکند. این تنها راهی است که شما می‌توانید از آن برای متوقف کردن دریافت آپدیت خودکار یک اپلیکیشن خاص در اندروید استفاده کنید.

چگونه آپدیت خودکار یک اپلیکیشن خاص را در اندروید متوقف کنیم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واسه آی او اس چطوریه؟

  2. آموزش مفیدی بود ممنون