پیش فروش اولیه گلکسی اس 9

کاهش پیش فروش اولیه گلکسی اس 9 سامسونگ

بر اساس پیش فروش اولیه گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9)، میزان استقبال از این گوشی به اندازه پرچمدار قبلی شرکت نبوده است. اما میزان پیش فروش سامسونگ گلکسی S9 چقدر کمتر از گلکسی اس 8 است؟

در حالی که سامسونگ پیش‌بینی کرده میزان فروش پرچمداران سری S سال جاری بیشتر از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خواهد بود، بر اساس تعداد سفارش‌ها در پیش فروش اولیه سامسونگ گلکسی اس 9 ، میزان استقبال از این گوشی 30 درصد کمتر از مدل قبلی بوده است. طبق میزان سفارش‌ها در کره جنوبی در نخستین روز آغاز پیش فروش، استقبال کاربران از گلکسی اس 9 در مقایسه با مدل پیشین به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده و تنها 70 درصد نمونه آن برای گلکسی اس 8 بوده است.

بر اساس گفته‌های یک منبع آگاه، در پیش فروش اولیه گلکسی اس 9 توسط سه اپراتور موبایل اصلی کره جنوبی، تنها 180 هزار دستگاه گلکسی اس 9 ثبت سفارش شد. این در حالی است که در همین بازه زمانی در سال گذشته، 260 هزار سفارش برای پیش خرید گلکسی اس 8 ثبت شده بود.

استقبال در پیش فروش اولیه گلکسی اس 9 سی درصد کمتر بوده است

تحلیلگران عقیده متفاوتی با نظر سامسونگ داشته و کاهش 20 الی 30 درصدی میزان فروش گلکسی اس 9 در مقایسه با گلکسی اس 8 را تخمین می‌زنند. به عقیده آن‌ها علت این اتفاق نبود ویژگی‌های نوآورانه در پرچمدار تازه وارد سامسونگ است.

اگرچه در چند کشور دنیا امکان پیش خرید گلکسی اس 9 برای کاربران مهیا شده است، اما این گوشی تا پیش از شانزدهم مارس (بیست و پنجم اسفند) عرضه نخواهد شد. با این حال طبق وعده سامسونگ، در برخی از بازارهای سراسر دنیا عرضه گوشی باید به زودی و زودتر از مهلت تعیین شده آغاز شود.