شاتل موبایل

معرفی بسته‌های ترکیبی جدید سیم کارت شاتل موبایل به مناسبت نوروز 97

شاتل موبایل به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1397، بسته‌های ترکیبی جدید شامل سیم کارت، دقایق مکالمه و پیامک، ترافیک اینترنت همراه و اشتراک نماوا را به مشترکان خود ارائه می‌کند.

بر اساس اعلام روابط عمومی شاتل، مشترکان جدیدی که در بازه زمانی 15 تا 29 اسفندماه، اولین تماس را از سیم کارت این اپراتور تلفن همراه برقرار کنند، با توجه به بسته آغازین انتخابی، علاوه بر سیم کارت از 3 ماه مکالمه و پیامک نامحدود، تا 53 گیگابایت اینترنت همراه، اشتراک یک ماهه سرویس تماشای فیلم و سریال نماوا و بسته کتاب صوتی بهره‌مند خواهند شد.

بسته‌های آغازین سیم کارت شاتل موبایل

بسته آغازین شماره چهارم شاتل موبایل شامل سیم کارت، 51 گیگابایت اینترنت همراه برای ماه اول و 1 گیگابایت برای ماه دوم و سوم، 3 ماه مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود، 300 دقیقه مکالمه خارج از شبکه و 3300 پیامک برای سه ماه، یک ماه اشتراک رایگان نماوا و بسته کتاب صوتی می‌شود و قیمت آن 40 هزار تومان است. این بسته به مشترکان فعلی خدمات ADSL شاتل برای ماه نخست با 101 گیگ اینترنت و 3 گیگابایت اینترنت ثابت 7 روزه عرضه می‌شود.

سیم کارت و بسته آغازین شماره 2 شاتل موبایل با 12 گیگ اینترنت یک ماهه، 30 روز مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود، 100 دقیقه مکالمه و 2100 پیامک یک ماهه با هزینه 25 هزار تومان به مشترکان ارائه می‌شود. این بسته برای مشترکان فعلی ADSL شاتل با 52 گیگ اینترنت همراه یک ماهه و 2 گیگابایت اینترنت ثابت 7 روزه عرضه خواهد شد.

شاتل موبایل

سیم کارت و بسته آغازین شماره 1 شاتل موبایل هم تا روز 29 اسفندماه به همراه 5.5 گیگابایت اینترنت یک ماهه، 30 روز مکالمه و پیامک درون شبکه نامحدود، 100 دقیقه مکالمه و 1100 پیامک یک ماهه، اشتراک نماوا و بسته کتاب صوتی با قیمت 18 هزار تومان در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد. این بسته برای مشترکان فعلی خدمات ADSL شاتل با 11 گیگ اینترنت همراه یک ماهه و 1 گیگ اینترنت ثابت 7 روزه فعال می‌شود.

مشترکان فعلی سیم کارت شاتل موبایل که تا قبل از روز 6 اسفند 1396 به شبکه این اپراتور تلفن همراه پیوسته باشند، 20 گیگابایت اینترنت همراه 7 روزه به عنوان هدیه نوروزی دریافت خواهند کرد. همچنین این مشترکان می‌توانند با برقراری حداقل 15 دقیقه مکالمه در بازه زمانی 15 اسفند 96 تا 15 فروردین 97، علاوه بر هدیه فوق، تا 50 گیگابایت اینترنت هدیه در تاریخ 20 فروردین 97 دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. همین بسته های ایرانسل کفایت میکنه

  2. عزیزان تا حالا کسی استفاده کرده؟؟ کفیت خدماتش به چه صورت هست؟ کلافه نمی کنه آدم؟

  3. انصافا بسته ها و پیشنهاد هاش حرف نداره! من یکی به سرم زد برم بخرم!