وان پلاس 6

وان پلاس 6 احتمالا ارائه کننده سرعت دانلود 1Gbps خواهد بود

بر اساس شایعات، گوشی وان پلاس 6 (OnePlus 6) به لطف تراشه اسنپدراگون 845، از اتصال اینترنتی فوق سریع Cat.16 LTE و سرعت دانلود 1Gbps پشتیبانی می‌کند. اگر این درست باشد، کمپانی چینی وان پلاس پیشرفت چشمگیری را نسبت به گذشته تجربه خواهد کرد.

صحبت در مورد محصول بعدی کمپانی وان پلاس، که پیش بینی می‌شود وان پلاس 6 نام داشته باشد از چند وقت پیش آغاز شده است. انتظار می‌رود این گوشی از طراحی ناچ استایل مشابه آیفون 10 اپل برخوردار باشد. جدیدترین شایعه‌ای که در مورد پرچمدار آینده وان پلاس شنیده می‌شود، ادعای قابلیت پشتیبانی وان پلاس 6 از اتصال فوق سریع Cat.16 LTE است که می‌تواند سرعت دانلود 1 گیگابیت بر ثانیه‌ای را به ارمغان بیاورد.

به احتمال زیاد ماموریت برقراری این اتصال بر عهده مودم X20 LTE است که در تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام تعبیه شده است. این مودم می‌تواند سرعت دانلودی تا 1.2 گیگابیت برثانیه و سرعت آپلودی تا 150 مگابیت برثانیه را به ارمغان بیاورد تا یکی از سریع‌ترین مودم‌های موبایلی حال حاضر جهان باشد.

این برای نخستین بار خواهد بود که وان پلاس قصد دارد از مودمی به این سرعت بر روی محصولاتش استفاده کند. به طور مثال از محصولات پیشین این کمپانی می‌توان به وان پلاس 5 و وان پلاس 5 تی اشاره کرد که به اتصال Cat.12 LTE با سرعت دانلود حداکثری 600 مگابیت بر ثانیه‌ای مجهز هستند و دو گوشی قدیمی‌تر وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی نیز از اتصال Cat.6 LTE با سرعت دانلود حداکثری 300 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند.

هرچه پوشش اتصال 4G LTE در کشور شما بهتر باشد، به طبع سرعت دانلود و آپلود بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این تکنولوژی سریع‌ترین اتصال LTE را به ارمغان می‌آورد و می‌تواند حضور آن در گوشی وان پلاس 6 پیشرفت خوشایندی برای این کمپانی چینی محسوب شود. با توجه به این که فاصله زیادی تا تجاری سازی اتصال 5G داریم، درحال حاضر GIGABIT-LTE را باید سریع‌ترین اتصال موبایلی بدانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه فایده وقتی همچین سرعتی عملا در دسترس نیست؟ باید عاقلانه و منطقی روی برندها کار بشه همون کاری که اپل و ال جی و … انجام میدن و میدونن کاربر چی نیاز داره و میزنن