بریدگی نمایشگر ال جی جی 7

امکان مخفی‌سازی بریدگی نمایشگر ال جی جی 7 در اندروید 9 وجود دارد

بریدگی نمایشگر ال جی جی 7 را می‌توان در بخش تنظیمات مخفی کرد. به این ترتیب طراحی ناچ استایل ال جی G7 دیگر حین مشاهده ویدیو، اجرای بازی و یا مشاهده دیگر انواع محتوا دردسرساز نخواهد شد.

اگرچه رفته رفته شرکت‌های زیادی به راهکار اسنشال فون و اپل در طراحی بدون حاشیه گوشی هوشمند علاقه‌مند می‌شوند، اما همچنان نمی‌توان آزاردهنده بودن وجود یک بریدگی یا به تعبیر بسیاری وجود یک زائده در بالاترین بخش صفحه نمایش را نادیده گرفت. مخصوصا اگر رابط کاربری برای آن بهینه‌سازی نشده باشد، مشکلاتی اعم از قرار گرفتن محتوا زیر آن‌ به وجود خواهد آمد.

تفاوت بریدگی نمایشگر ال جی جی 7

ال جی جی 7 یکی دیگر از گوشی های موبایلی است که بر اساس شایعات دارای طراحی ناچ استایل خواهد بود، با این تفاوت که دست کاربر را برای خلاص شدن از دست آن و یا باقی ماندنش باز گذاشته است. در تنظیمات گوشی، بخشی با دو گزینه “Normal” و “Full View” وجود دارد. به این ترتیب می‌توان اطراف بریدگی نمایشگر ال جی جی 7 را در صورت دلخواه مشکی کرد تا به صورت عادی، نوتیفیکیشن‌ها در آن نمایش داده شوند.

بریدگی نمایشگر ال جی جی 7

پس تمامی محتواها پایین این قسمت مشکی نمایش داده می‌شود، گویا چیزی تحت عنوان ناچ وجود ندارد! بعد از انتشار ویدیویی درباره سبک طراحی بریدگی نمایشگر ال جی جی 7 ، بسیاری آن را بهترین راه حل ممکن به منظور استفاده از ناچ استایل در گوشی های هوشمند خطاب کردند، چرا که هر کاربر می‌تواند به دلخواه و یا بسته به شرایط استثنایی، از شر این قسمت خلاص شود و یا آن را در اختیار داشته باشد.

به این ترتیب می‌توان همچون آیفون 10، به تماشای ویدیوهای یوتیوب در حالت Full View پرداخت و یا این که آن‌ها را در فریمی کوچکتر اما دارای چهارچوبی معقول تماشا کرد. به نظر این بخشی از نسخه پیش نمایش اندروید 9 است که یک هفته پیش توسط گوگل مخصوص توسعه‌دهندگان منتشر شد. گوگل با پی بردن به محبوبیت ناچ استایل در نظر دارد راهکاری را به منظور بهینه‌سازی اندروید P برای این نوع طراحی، در سیستم عامل موبایل آتی خود پیاده‌سازی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بریدگی واقعا تو ذوق میزنه که اگه حذف بشه واقعا خوشگل ار میشه .الان همه دنبال گوشی هستن تا فیلم ها رو راحت تر و با کیفیت تر تو گوشی هاشون ببین که البته این یکی از خواسته های مشتری هاس که ال جی اونو رفع کرده .

  2. این ویژگی به نظرم برای کسانی که فیلم تو گوشی دیدن رو خوشایند میدونند خبر خوشی باشه .این ویژگی نگاه فیلم باز ها رو حتما به خودش جلب میکنه .

  3. حالا چرا مخفی سازی ؟؟

  4. الجی همش میخواد شبیه بقیه شه نمیتونه

  5. بریدگی میذارن بعدش میان درستش میکنن ، مشکل دارن این سازنده هاا ؟!! حالا کمپانی اپل یه حرکتی زد همه دارن تکرارش میکنن 😐

    بنظرم بریدگی اصن جالب نیست … انگار یه چیزی کمه 😐

  6. حرکت جالبیه الجی هم برند دوسداشتنیه