نیسان آلتیما 2019

نیسان آلتیما 2019 (Nissan Altima) در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی شد

نیسان آلتیما 2019 (Nissan Altima) در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 معرفی شد. نسل ششم سدان میان سایز نیسان، اکنون به پیشرانه‌های جدید مجهز شده و طراحی تیزتر و هجومی‌تری پیدا کرده است.

شرکت خودروسازی نیسان در جریان نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 از نسل جدید مدل آلتیما رونمایی کرد. نسل ششم این سدان میان سایز جایگزین نسل پنجم آن خواهد شد که از سال 2012 تاکنون در بازار حضور دارد. نیسان آلتیما 2019 همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد از زبان طراحی V-Motion نیسان تبعیت کرده و به طور مستقیم تحت تاثیر کانسپت Vmotion 2.0 که در سال گذشته رونمایی شده بود، شکل گرفته است.

نیسان آلتیما 2019

نمای روبروی نیسان آلتیما 2019 بیشترین تغییرات را به خود دیده و اکنون نمای آیرودینامیکی پیدا کرده است. جلوپنجره‌ی Vشکل مطابق با زبان طراحی جدید نیسان دیده می‌شود و چراغ‌های تیز و تهاجمی نیز در دو طرف این جلوپنجره قرار گرفته‌اند. خطوط تیز و طراحی تهاجمی در نمای عقب خودرو کمتر به چشم می‌خورد، اما در این بخش نیز شاهد طراحی زاویه‌دارتری نسبت به نسل قبلی هستیم. در مجموع، نسل جدید آلتیما 2.5 سانتی‌متر طولانی‌تر، 2.3 سانتی‌متر عریض‌تر و 2.8 سانتی‌متر کوتاه‌تر از گذشته شده، ولی فاصله بین دو محور خودرو 4.8 سانتی‌متر بیشتر شده است.

نیسان آلتیما 2019 با دو پیشرانه متفاوت به بازار عرضه می‌شود. نسخه پایه به پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی بهبود یافته با قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتن‌متر مجهز شده و مدل دیگر نیز دارای پیشرانه جدید 2 لیتری 4 سیلندر توربو با ضریب تراکم متغیر است که اولین بار در نسل جدید کراس اوور اینفینیتی کیو ایکس 50 ارائه شده بود. این پیشرانه قادر به تولید قدرت 250 اسب بخار و گشتاور 370 نیوتن‌متر است و بنا بر ادعای شرکت نیسان، بهبود قابل توجهی در مصرف سوخت دارد. در هر دو نسخه، گیربکس CVT کار انتقال نیرو را بر عهده می‌گیرد.

نیسان آلتیما 2019

نسل جدید نیسان آلتیما در تیپ‌های گوناگون شامل اس ال، اس وی، اس آر، اس و پلاتینوم به بازار جهانی عرضه خواهد شد که همه‌ی آن‌ها به پیشرانه 2.5 لیتری مجهز هستند و امکان سفارش پیشرانه 2 لیتری توربو تنها برای تیپ‌های SR و پلاتینیوم وجود دارد. پیشرانه‌ی 2.5 لیتری در حالت استاندارد به صورت دیفرانسیل جلو ارائه می‌شود، اما برای نخستین بار امکان سفارش سامانه چهار چرخ محرک نیز وجود خواهد داشت.

برای نیسان آلتیما 2019 طیف گسترده و متنوعی از سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده ارائه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ترمز اضطراری اتوماتیک با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خطوط، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، نور بالای اتوماتیک، هشدار هوشیاری راننده و ترمز اتوماتیک عقب اشاره کرد.

نیسان آلتیما 2019

آلتیمای جدید، سومین محصول شرکت خودروسازی نیسان است که به جدیدترین نسخه سیستم ProPilot Assist مجهز شده است. این سیستم به صورت استاندارد در تیپ‌های اس ال، اس وی و پلاتینیوم ارائه شده و قادر است خودرو را در یک خط ثابت نگه دارد. همچنین سیستم پروپایلوت آسیست توانایی توقف و حرکت دوباره در ترافیک را نیز خواهد داشت. این سیستم در شرایط خاص مانند حرکت در جاده‌های تک لاینه هم می‌تواند شتاب‌گیری، فرمان و ترمزهای ماشین را کنترل کند.

در کابین نیسان آلتیما 2019 شاهد استفاده از طراحی داخلی خاص نیسان به نام Gliding Wing هستیم. در این بخش، دو نمایشگر شامل یک نمونه 7 اینچی به عنوان صفحه آمپر و یک نمونه 8 اینچی به عنوان سیستم اطلاعات و سرگرمی نیسان کانکت اس ام (Nissan Connect SM) تعبیه شده است. این سیستم قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی را دارد. غربیلک فرمان اسپورت و صندلی‌های جدید از دیگر تغییرات کابین نسل جدید نیسان آلتیما محسوب می‌شوند.

نیسان آلتیما 2019

دنیس لی ووت (Denis Le Vot)، معاون ارشد مدیریت نیسان در آمریکای شمالی در خصوص معرفی نسل جدید آلتیما در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 گفت:

ما خوشحالیم که نسل جدید آلتیما را در سالگرد 25 سالگی این خودرو و پس از فروش بیش از 5.6 میلیون دستگاه از آن معرفی کرده‌ایم. با این حال، این برای ما فقط یک نقطه‌ی شروع است. ما تصمیم گرفتیم به بخش سدان‌های میان سایز خود از لحاظ تکنولوژی‌های پیشرفته، لذت رانندگی و طراحی شوک وارد کنیم.

نیسان آلتیما 2019 از پاییز 2018 در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شود و قیمت آن نیز در آینده مشخص خواهد شد.

گالری عکس های نیسان آلتیما 2019

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من از ماشین درازو پهن خوشم نمیاد

  2. کاش ما هم از این نیسان ها داشتیم

  3. جلو پنجره نیسان همیشه مسخره بوده ( البته به جز ماکسیما 2014) الان هم مسخره تر شده.
    جلو گنچره بزرگ ماشین رو خیلی قشنگ میکنه اما بستگی به شکلش هم داره. آئودی جلو پنجرش گندس و کلی هم قشنگه، مزدا هم همینطور. اما این چی. انگار زبونشو در آورده بیرون.