تصاویر ال جی جی 7

تصاویر ال جی جی 7 و ویدیوی 360 درجه آن لو رفت

تصاویر ال جی جی 7 (LG G7) همراه با یک ویدیوی 360 درجه از آن منتشر شد. این عکس‌ها، طراحی گوشی جدید ال جی را نشان می‌دهند.

ال جی از هیچ پرچمدار جدیدی در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی کرد و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از کاربران نسبت به برنامه‌های این کمپانی کره‌ای مشکوک شوند. بعدها اطلاعات ضد و نقیضی در رابطه با این تلفن هوشمند منتشر شد و حتی برخی منابع از تغییر طراحی آن و استفاده از ناچ خبر دادند. در همین حال، یکی از افشاگران مورد اعتماد با نام کاربری “OnLeaks”، مجموعه‌ای از تصاویر ال جی جی 7 را منتشر و طراحی آن را نشان داده است.

به نظر می‌رسد سازندگان در موبایل جدید خود از نمایشگری با حاشیه‌های بسیار پایین و طراحی ناچ استفاده خواهند کرد. این بریدگی میزبان دوربین سلفی، سنسور محیطی و اسپیکر “earpiece” خواهد بود و کاربران می‌توانند همانند گوشی های جدید هواوی، ناچ را به صورت نرم افزاری حذف کنند. با نگاه نزدیک‌تر به دستگاه، متوجه استفاده مجدد از طراحی ساندویچی با قاب پشتی شیشه‌ای می‌شویم؛ جایی که دوربین دوگانه افقی و سنسور اثر انگشت با آرایشی عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. پیش‌تر نمونه چنین چیزی را در رندرهای احتمالی گوشی G7 نیز دیده بودیم.

تصاویر ال جی جی 7

در بخش پایینی، سازندگان از اسپیکر، یو اس بی نوع C و جک 3.5 میلی‌متری صدا بهره برده‌اند و امیدواریم باز هم از چیپ “quad-DAC” در ال جی جی 7 استفاده شود. مورد جذاب، وجود یک دکمه اضافی زیر دکمه‌های کنترلی صدا است. آیا ال جی همانند سامسونگ، کلیدی مخصوص را برای دستیار صوتی خود در نظر گرفته است؟

متاسفانه در رابطه با مشخصات فنی اطلاعات چندانی در دست نیست. با این حال انتظار می‌رود پرچمدار جدید ال جی با ابعاد 153.2 در 71.9 در 8.2 میلی‌متر، به نمایشگری 6 اینچی LCD و نسبت 19:9، تراشه اسنپدراگون 845، 4 یا 6 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور 16 مگاپیکسلی تجهیز شود.

در ادامه می‌توانید تصاویر ال جی جی 7 و ویدیوی منتشرشده از آن را تماشا کنید.

تصاویر ال جی جی 7

ویدیوی 360 درجه ال جی جی 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بیشتر شبیه میانرده اس تا پرچم دار

    • ببخشید شما به ابعاد 153.2 در 71.9 در 8.2 میلی‌متر، به نمایشگری 6 اینچی LCD و نسبت 19:9، تراشه اسنپدراگون 845، 4 یا 6 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور 16 مگاپیکسلی میگی میانرده .