هواپیمای لوکس بوئینگ 767

نگاهی به هواپیمای لوکس و مجلل سفیر عربستان سعودی در آمریکا

سفیر عربستان سعودی در آمریکا، یک هواپیمای لوکس بوئینگ 767 که اجاره هر ساعت آن 30 هزار دلار است را کرایه کرده است. در ادامه نگاهی به امکانات درونی این هواپیمای بسیار لوکس می‌اندازیم.

خالد بن سلمان آل سعود سفیر عربستان سعودی در ایالات متحده آمریکا، سبک زندگی ولخرجانه و اصراف‌کارانه‌ای دارد. او عضوی از خانواده سلطنتی عربستان سعودی است. خالد، جزو پسران ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان بوده و برادر کوچکتر محمد بن سلمان ولیعهد این کشور به شمار می‌آید. در آوریل سال 2017، وی با حکم سلطنتی، سفیر عربستان در آمریکا شد.

خالد بن سلمان آل سعود پیش از گماشته شدن به عنوان سفیر عربستان در آمریکا، در نیروی هوایی سلطنتی عربستان سعودی به عنوان یک خلبان جنگنده خدمت می‌کرد. بعد از تبدیل شدن به یک سفیر، او در عمارت 12 میلیون دلاری خود در منطقه ثروتمندنشین جرج‌تاون سکونت داشته و مرتبا با دونالد ترامپ ملاقات می‌کند. یکی دیگر از ولخرجی‌های وی مربوط به اجاره کردن دربست یک هواپیمای لوکس بوئینگ 767 است که مبلغ اجاره آن برای هر ساعت، 30 هزار دلار است!

فضای درون این هواپیمای لوکس 100 متر مربع بوده و به طور ویژه برای استفاده خانواده‌های سلطنتی تعبیه شده است. درون آن تعداد زیادی صندلی وجود داشته و یک اتاق خواب اصلی با مساحتی بزرگ تعبیه شده است. در سرتاسر هواپیمای لوکس بوئینگ 767 تحت اختیار خالد بن سلمان آل سعود تلویزیون وجود داشته و یک دفتر برای انجام کارهای اداری در نظر گرفته شده است. این جت بدون نیاز به سوخت‌گیری مجدد قادر است برای 15 ساعت متوالی پرواز کند.

تصاویر هواپیمای لوکس بوئینگ 767

هواپیمای لوکس بوئینگ 767

مساحت کابین آن چیزی حدود 100 متر مربع بوده و حدود دو و نیم متر ارتفاع دارد.

هواپیمای لوکس بوئینگ 767

در این هواپیمای لوکس بوئینگ 767 ، برای 63 نفر مسافر و هشت تن بار و لوازم، فضا وجود دارد. به طور تخمینی، می‌توان درون آن 300 چمدان پر از لوازم قرار داد.

هواپیمای لوکس بوئینگ 767

مسافران تجاری می‌توانند از محیط اداری مجلل آن برای انجام گفتگو با همتایان خود استفاده کنند.

هواپیمای لوکس بوئینگ 767

در هر پرواز، به ازای هر پنج مسافر حداقل یک مهماندار وجود دارد. این تعداد تنها به تعداد مسافران بستگی نداشته و بر اساس زمان سفر کم و یا زیاد می‌شود.

هواپیمای لوکس بوئینگ 767

برای مسافران هواپیمای لوکس بوئینگ 767 دسترسی به وای فای فراهم شده و یک ایستگاه کاری آیپد و آیپاد، شش پخش‌کننده دی وی دی دارای نمایشگر قابل حمل و هفت تلویزیون جداگانه وجود دارد.

هواپیمای لوکس بوئینگ 767

داشتن یک تخت خواب بسیار بزرگ تنها مزیت اتاق خواب اصلی هواپیمای لوکس بوئینگ 767 نیست. در این اتاق یک سیستم صوتی Dolby Surround بسیار حرفه‌ای نیز وجود دارد.

هواپیمای لوکس بوئینگ 767

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. ساعتی 30 هزار دلار چه پولی خرج میکنه 1 ساعت 150 ملیون خدا چه پول هایی جابجا میشه مردشور هر چی عربه

  2. به تو چه پول خودشه

  3. همچینم مجلل نبود یه هواپیما نشون دادید قبلا اون خیلی خفن بود

  4. لوکسه ولی در اختیاره یه لاشخور