تیزر رسمی وان پلاس 6

نخستین تیزر رسمی وان پلاس 6 منتشر شد

تیزر رسمی وان پلاس 6 (OnePlus 6) در حساب توییتر این شرکت منتشر شد. این تیزر، یک ویدیو کوتاه است که نکته مهمی از این گوشی را نشان داده و ثابت می‌کند که به معرفی آن نزدیک شده‌ایم.

گوشی پرچمدار جدید وان پلاس به زودی معرفی خواهد شد و ساعاتی پیش این شرکت چینی، تیزر رسمی وان پلاس 6 را در حساب توییتر خود به انتشار رساند که می‌تواند نویدبخش نزدیک شدن به رویداد معرفی آن باشد. وان پلاس برای نخستین بار است که تیزر ویدیویی پرچمدار جدید گوشی هایش را به انتشار می‌رساند. این ویدیو هرچند تنها 4 ثانیه بیشتر نیست، اما حداقل نام گوشی را تایید می‌کند. این تیزر همچنین عبارت “The Speed You Need” را به نمایش می‌گذارد که می‌تواند نشان دهنده‌ی سرعت بالای گوشی جدید وان پلاس باشد.

تیزر رسمی وان پلاس 6

 

Pete Lau، مدیرعامل شرکت وان پلاس پیشتر تایید کرده بود که OnePlus 6 به تراشه اسنپدراگون 845 تجهیز خواهد شد و حالا مشخص شد که سرعت بالای گوشی مربوط به چیست. وی همچنین عنوان کرده بود این گوشی می‌تواند در خرداد ماه معرفی شود، اما تیزر رسمی وان پلاس 6 که ساعاتی پیش منتشر شد نشان می‌دهد که این گوشی چینی در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد.

علاوه بر این‌ها کارل پی، بنیانگذار کمپانی وان پلاس تایید کرده بود که پرچمدار جدید این شرکت به یک نمایشگر ناچ استایل، شبیه به آیفون 10 اپل مجهز خواهد بود. این تکه بریده شده از صفحه نمایشگر دارای ابعاد 19.62‌ در 7.69 میلی‌متر خواهد بود. بنابراین قسمت ناچ صفحه بزرگ‌تر از اسنشال فون و کوچکتر از آیفون ایکس اپل خواهد بود. انتظار می‌رود گوشی وان پلاس 6 در یک نسخه مجهز به قاب پشتی چوبی عرضه شود که چهره‌ای منحصر به فرد و زیبا از این محصول خواهد ساخت.

انتظار می‌رود گوشی وان پلاس 6 در اواخر فروردین ماه یا حداکثر اوایل اردیبهشت رسما معرفی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از این گوشی مقرون به صرفه چینی، گجت نیوز را دنبال کنید.