گلکسی جی 7 Duo

گلکسی جی 7 Duo سامسونگ با آخرین نسخه اندروید عرضه می‌شود

گلکسی جی 7 Duo نام جدیدترین گوشی سامسونگ است که گفته می‌شد با نام گلکسی J8 روانه بازار می‌شود. اما اسناد جدید ضمن فاش کردن برخی مشخصات، خلاف آن را نشان می‌دهند.

اوایل سال جاری میلادی بود که دستگاهی با شماره مدل “SM-J720F” در بنچمارک‌های “GeekBench” و “GFXBench” رویت شد و ما تصور می‌کردیم به دنبال یکپارچه کردن نام محصولات سامسونگ، این گوشی هوشمند با نام Galaxy J8 2018 به دست کاربران می‌رسد. ولی مطابق با کدهایی که یکی از کاربران کنجکاو موفق به دریافت آنها شده، این موبایل رده پایین با نام گلکسی جی 7 Duo در بازار هند عرضه خواهد شد. این نام را در تصویر بوت لودر می‌توان مشاهده کرد:

گلکسی جی 7 Duo

مشخصات گلکسی جی 7 Duo

در رابطه با مشخصات، محصول آینده کره‌ای‌ها به صفحه نمایش 16:9 با وضوح 720×1280 مجهز شده و از تراشه اگزینوس 7885 برای پردازش اطلاعات بهره می‌برد. همان‌طور که در فایل‌های سیستمی و کرنل دیده می‌شود، سازندگان از اندروید 8.0.0 با پشتیبانی احتمالی از پروژه تربل گوگل (به منظور آپدیت سریع‌تر دستگاه) و رابط کاربری “Samsung Experience” استفاده خواهند کرد تا خریداران این موبایل ارزان‌قیمت هم امکان استفاده از قابلیت‌های نرم افزاری جدید را داشته باشند. J720FDDU1ARCJ / J720FODM1ARCJ / J720FXXU1ARCB ورژن فریمور این پکیج است که البته احتمالا نسخه نهایی نخواهد بود.

متاسفانه فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه یا قیمت نهایی در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سامسونگم میخاد مثلا بگه آره