نام گوشی پرچمدار جدید ال جی

نام گوشی پرچمدار جدید ال جی مشخص شد + مشخصات فنی

نام گوشی پرچمدار جدید ال جی برای سال 2018 لو رفت. به نظر می‌رسد کمپانی ال جی قصد دارد از پسوند ThinQ که در گوشی ال جی وی 30 اس نیز استفاده کرده بود، در دیگر گوشی های جدید بالارده خودش نیز استفاده کند.

بخش موبایل کمپانی ال جی در حال گذر از یک مسیر سخت است. این کمپانی کره‌ای حتی بالاترین مقام مسئول بخش ارتباط موبایلی خودش را نیز تغییر داده تا بتواند حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشد. به همین خاطر آن‌ها در نمایشگاه MWC 2018 به جای پرده برداری از گوشی ال جی جی 7 که گفته می‌شد نام پرچمدار جدید ال جی است، از یک گوشی جدید به نام ال جی وی 30 اس ThinQ ‌پرده برداشت.

پسوند جدید ThinQ به قابلیت‌های هوش مصنوعی توسعه پیدا کرده توسط ال جی دلالت دارد. ظاهرا ال جی می‌خواهد این پسوند جدید را در محصولات جدید خودش نیز استفاده کند. بر همین اساس، افشاگران قابل اعتماد حوزه فناوری ادعا کرده‌اند که نام گوشی پرچمدار ال جی نیز از چنین پسوندی برخوردار خواهد بود. بنابراین ما باید منتظر عرضه محصولی به نام ال جی جی 7 ThinQ باشیم که از قابلیت‌های تشخیص صحنه هوشمند برای دوربین و پشتیبانی از دستورات دستیار گوگل بهره می‌برد.

اخیرا یک افشاگر دیگر با نام کاربری Ricciolo1‌ د توییتر ادعا کرده بود که صاحبان گوشی ال جی جی 6 نیز می‌توانند با دریافت یک آپدیت جدید، برخی از این قابلیت‌های هوش مصنوعی را از گوشی پرچمدار جدید ال جی دریافت کنند. این به روزرسانی می‌تواند در ماه ژوئن (تابستان 97) به انتشار برسد.

مشخصات گوشی پرچمدار جدید ال جی

به تازگی شنیده بودیم گوشی ال جی جی 7 ThinQ از یک نمایشگر با تکنولوژی جدید M+ LCD همراه با طراحی ناچ (مشابه آیفون ایکس اپل) بهره‌مند خواهد بود. این گوشی با متریال ترکیبی شیشه و فلز به تولید می‌رسد و از اسنپدراگون 845، رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود یک مدل پلاس از این گوشی نیز همراه با رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی به عرضه برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ای بدک نیست الجی به دلم نمیشینه

  2. شبیه بقیه س فک کردم هواویه اول