اولین گوشی انعطاف پذیر جهان را هواوی خواهد ساخت نه سامسونگ!

اولین گوشی انعطاف پذیر جهان را هواوی خواهد ساخت نه سامسونگ!

بر اساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده، اولین گوشی انعطاف پذیر جهان قرار است توسط کمپانی چینی هواوی تولید شود. در ادامه، به بررسی بیشتر موضوع ساخت و عرضه گوشی هوشمند منعطف می‌پردازیم.

سامسونگ در سال‌های اخیر زمان زیادی را صرف طراحی و ساخت یکی از پرچالش‌ترین محصولات دنیای اسمارت فون ها، یعنی گوشی هوشمند قابل انعطاف کرده است. حال به نظر می‌رسد همین تعلل بیش از حد (که البته جهت طراحی هرچه بهتر محصول است) باعث خواهد شد رقیب پرقدرت چینی گوی سبقت را برباید. گویا هواوی قصد دارد اولین گوشی انعطاف پذیر جهان را به لطف تکنولوژی صفحه نمایش خمیده LG، در ماه نوامبر سال جاری میلادی (آبان یا آذر 97) معرفی کند. حال با توجه به اینکه موبایل قابل انعطاف سامسونگ قرار است در اوایل سال 2019 رونمایی شود، هواوی به عنوان سومین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان، رقیب کره‌ای خود را کنار خواهد زد و لقب «اولین سازنده گوشی های انعطاف پذیر در جهان» را دریافت خواهد کرد.

اپل نیز یک گوشی انعطاف پذیر تولید می‌کند

البته باید گفت که صرفا معرفی یک محصول، دلیلی بر عرضه سریع آن نیست؛ با این حال، این معادله برای کمپانی کره‌ای سامسونگ هم برقرار است. از سوی دیگر، گویا اپل نیز قرار است به این جمع اضافه شود و باز هم به کمک LG، آیفون انعطاف پذیر خود را روانه بازار کند. با توجه به اینکه ساخت اسمارت فون منعطف با لولای تاشوی بیرونی کمی سخت‌تر است، به نظر می‌رسد هواوی گوشی انعطاف پذیر خود را از نوع تاشوی داخلی می‌سازد؛ همان روشی که احتمالا در محصول ساخت سامسونگ خواهیم دید.

قطعا در آینده نزدیک، شاهد انتشار تصاویر اولیه یا طرح‌های مهندسی گوشی جدید و نوآورانه هواوی خواهیم بود؛ طرح‌هایی که به منظور سنجش بازخورد و میزان استقبال کاربران و مشتریان این برند معتبر چینی عرضه می‌شوند تا کمپانی سازنده بتواند بهترین تصمیم را در خصوص طراحی محصول جدیدش بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اگه این دوتا درست نکنن تا دوسال دیگه ایفون زده تو گوشش

  2. مطمعنن سامسونگ تولیدش میکنه

  3. باید دید کی زودتر دست به کار میشه
    سه غول گوشی بنظرم از همه بهتر هواویه