آیفون دو سیم کارته در راه است

آیا آیفون دو سیم کارته اپل با قیمت رقابتی در راه است؟

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل معتقد است که امسال دو مدل آیفون دو سیم کارته معرفی خواهند شد. وی همچنین معتقد است قیمت یکی از این مدل‌ها تنها 550 دلار است.

ما هر زمانی که صحبت از یک دیوایس ساخت شرکت اپل می‌شود، شایعات و پیش‌بینی‌های مختلفی را در گذشته از مینگ چی کو، افشاگر معروف شنیده‌ایم. گاهی پیش آمده که پیش‌بینی‌های وی و حرف‌هایی که می‌زند درست در می‌آیند؛‌ اما گاهی نیز پیش آمده که حرف‌های او درست از آب در نیایند. پس نمی‌توانیم به طور کامل در مورد صحبت‌های کو قضاوت کنیم.

روز گذشته کو در یادداشتی به سرمایه گذاران عنوان کرد، اپل سرانجام قصد دارد دو مدل از سه آیفون جدید خود که اواخر امسال معرفی می‌شوند را همراه با پشتیبانی از دو سیم کارت عرضه کند.

قیمت آیفون دو سیم کارته اپل

نخستین مدل آیفون دو سیم کارته در واقع همان مدل 6.1 اینچی مجهز به نمایشگر LCD است که با قیمت 650 الی 750 دلار عرضه می‌شود. مدل تک سیم کارته این نسخه نیز قیمتی بین 550 الی 650 دلار خواهد داشت. آیفون دو سیم کارته بعدی، یک مدل 6.5 اینچی بالارده مجهز به نمایشگر اولد است. این در حالیست که مدل 5.8 اینچی آیفون های سال 2018 نیز به نمایشگر اولد مجهز هستند، اما خبری از پشتیبانی از دو سیم کارت نیست.

گزینه‌ی جدید پشتیبانی از دوربین دوگانه می‌تواند یک رده قیمتی جدید را در آیفون های اپل ایجاد کند. گوشی های دو سیم کارته معمولا در ایالات متحده محبوب نیستند، اما در بازارهای آمریکای لاتین، اروپا و آسیا خواهان زیادی دارند. اپل نیز احتمالا می‌خواهد با استراتژی عرضه آیفون دو سیم کارته خود مشتریان جدیدی از سراسر جهان پیدا کند.

اگر اپل بتواند بازار را مدیریت کرده و آیفون دو سیم کارته خودش را با قیمتی کمتر از 650 دلار بفروشد، به نظر سال فوق‌العاده‌ای پیش رو خواهد داشت. افزایش قیمت گوشی های هوشمند و عملکرد یکسان آن‌ها باعث می‌شود که مردم،‌ مدت زمان بیشتری با گوشی قدیمی خود سر کرده و دیرتر به فکر عوض کردن آن می‌افتند. برای نخستین بار ما سال 2016 و پیش از عرضه آیفون 7 بود که شایعاتی در مورد گوشی دو سیم کارته اپل شنیده بودیم. اما به نظر می‌رسد تا بدین لحظه اپل نیازی برای عرضه یک آیفون دو سیم کارته در بازارها ندیده بودیم.

شما در مورد این گوشی چه فکر می‌کنید؟ آیا قیمت 550 دلار می‌تواند قیمت جالبی برای یک آیفون باشد؟ ما همچنان باید تا زمان معرفی رسمی آیفون های سال 2018 اپل منتظر تایید رسمی چنین قابلیتی بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من که دیونه نیستم ایفون بخرم