پیش نمایش آفیس 2019

مایکروسافت نسخه ی پیش نمایش آفیس 2019 را منتشر کرد

مایکروسافت نسخه ی پیش نمایش آفیس 2019 (Office 2019) خود را منتشر کرد. جدیدترین نسخه آفیس شامل ورد، اکسل، پاورپوینت و اوت لوک می‌شود که همگی از قابلیت های جدیدی بهره‌مند هستند. در ادامه این نسخه را دانلود کنید.

کمپانی مایکروسافت امروز پیش نمایش آفیس 2019 را همراه با تمامی قابلیت‌های جدید و تغییراتش منتشر کرد. غول نرم افزار جهان نخستین پیش نمایش آفیس 2019 را مختص کاربران تجاری خود ارائه کرده است؛ پس تمامی کاربران تجاری می‌توانند از آنچه که در نسخه ی ابری آفیس 365 تجربه می‌کنند را در قالب یک نرم افزار آفلاین تجربه کنند.

نرم افزارهای موجود در پیش نمایش آفیس 2019

جدیدترین نسخه ی مایکروسافت آفیس مطابق انتظار شامل اپلیکیشن‌های World، Excel، PowerPoint و Outlook می‌شود که با نسخه های مخصوص سرور Exchange، SharePoint و Skype for Business در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پیش نمایش آفیس 2019

مایکروسافت آفیس جدید خودش را با هدف سازمان‌هایی عرضه کرده است که از آفیس 365 استفاده نمی‌کنند. علاوه بر این Office 2019 تنها بر روی ویندوز 10 مایکروسافت قابل اجرا خواهد بود. یک نسخه‌ی جداگانه برای مک نیز در اینجا وجود دارد. Jared Spataro یکی از مدیران مایکروسافت در ارتباط با پیش نمایش آفیس 2019 که امروز منتش شد چنین می‌گوید:

این به روزرسانی ها شامل قابلیت‌های رنگ آمیزی همراه با اپلیکیشن ها نظیر ناوبری با مداد، حساسیت فشار، جلوه های شیب دار و پخش جوهر است. تحلیل داده‌ها در Excel قدرتمندتر شده که شامل فرمول‌های جدید، نمودارهای جدید و ادغام Power BI می شود. همچنین ویژگی‌های ارائه جدید و پیچیده‌ای نظیر جابجایی و زوم نیز به پاورپوینت اضافه شده است.

مایکروسافت نسخه‌ ی نهایی آفیس 2019 خودش را اواخر سال 2018 میلادی عرضه خواهد کرد و آن زمان کاربران می‌توانند بدون آنکه نیازی به اشتراک آفیس 365 باشد، از آن بهره‌مند شوند. اگر شما هم جزو کاربران تجاری آفیس هستید می‌توانید از طریق این لینک ثبت نام کرده و تجربه کار با Office 2019 را به دست آورید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. خیلی تغیر داشته نسبت به نسخه های قبلش

  2. نسخه 2013ش که نپسندیدم و بعد از اونو هم استفاده نکردم

  3. من که هنوز دارم از نسخه 2007 استفاده میکنم راضیم هستم

  4. تاریخ انتشار این نسخه تایین نشده هنوز ؟

  5. خیلی فرق نکرده البته توی عکس حدس زدم

  6. دقت کردین هر نسخه داره ظاهر ساده تری پیدا می کنه ؟
    ویندوز هم همینطور ….