ساعت هوشمند ال جی

ساعت هوشمند هیبریدی ال جی واچ تایم پیس در راه است

ساعت هوشمند هیبریدی ال جی واچ تایم پیس (LG Watch Timepiece) احتمالا امروز معرفی می‌شود. این ساعت ضد آب بوده و به سیستم عامل Wear OS مجهز خواهد بود.

بر اساس شایعات جدید، ال جی در حال کار بر روی یک گجت پوشیدنی جدید است. ال جی نام آن را واچ تایم پیس گذاشته است و ظاهرا به پلتفرم تازه تغییر نام پیدا کرده‌ی Wear OS گوگل نیز مجهز خواهد بود. البته گفته می‌شود این ساعت هوشمند کاملا متفاوت از دو ساعت ال جی واچ اسپورت و واچ استایلی خواهد بود که سال گذشته معرفی شدند.

ال جی واچ تایم پیس در واقع یک ساعت هوشمند هیبریدی است که علاوه بر ارائه قابلیت‌های یک ساعت مکانیکی، می‌تواند دارای امکانات هوشمند جذابی نیز باشد. به نظر ال جی واچ تایم پیس دیوایسی است که به دنبال بهترین بودن در هر دو جهان آنالوگ و دیجیتال است. این ساعت از بدنه‌ی فولادی ضد زنگ برخوردار است. به لطف تاییدیه IP68 ساعت هوشمند هیبریدی ال جی در برابر نفوذ آب، گرد و غبار مقاوم است، کارتزهای بسیار دقیق حرکتی داشته و عملکرد بخش ساعت آن مشابه ساعت های مکانیکی است.

مشخصات ال جی واچ تایم پیس

یک نمایشگر 1.2 اینچی با وضوح 360×360 پیکسل بر روی قاب جلویی آن نقش بسته و یک باتری 240 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی لازم برای روشن شدن آن را تامین می‌کند. ابعاد ال جی واچ تایم پیس برابر با 45.5 در 45.4 در 12.9 میلی‌متر است که می‌تواند از این حیث چیزی بین واچ اسپورت و واچ استایل باشد. تایم پیس همچنین از 4 گیگابایت حافظه پرسرعت eMMC، ظرفیت رم 768 مگابایتی و تراشه اسنپدراگون 2100 کوالکام بهره می‌برد. از دیگر امکانات آن می‌توان به وای فای 802.11n و بلوتوث 4.2 اشاره کرد. گفته می‌شود این ساعت از اتصال سلولار پشتیبانی نمی‌کند، پس نمی‌توانید بر روی اینترنت موبایلی حساب باز کنید.

ساعت ال جی واچ تایم پیس توسط یک درگاه USB نوع C شارژ می‌شود. البته انتظار نمی‌رود شاهد حضور قابلیت‌های NFC و GPS بر روی این ساعت هوشمند باشد. یک بند سیلیکونی 22 میلی‌متری همراه این ساعت عرضه می‌شود، اما اگر می‌خواهید می‌توانید آن را با بندهای دیگری که مختص این ساعت عرضه می‌شوند نیز تعویض کنید. یک نسخه‌ی ویژه از این ساعت به نام تایم پیس پلاس نیز عرضه می‌شود که دارای یک بند فلزی و یک داک شارژ جداگانه است.

اگر شایعات واقعیت داشته باشد، امروز شاهد رونمایی از این ساعت در دو نسخه‌ی مشکی و نقره‌ای خواهیم بود. عرضه‌ی جهانی آن نیز از ماه آینده آغاز خواهد شد.