آیفون‌ های 2018

آیفون‌ های 2018 فاقد آداپتور هدفون لایتنینگ خواهند بود

آداپتور هدفون لایتنینگ همراه با آیفون های جدید عرضه نمی‌شود. به این ترتیب برای گوش دادن به موسیقی با استفاده از آیفون های 2018 می‌بایست به صورت جداگانه یک مبدل لایتنینگ به جک 3.5 میلی‌متری خریداری کنید.

اپل جزو نخستین شرکت‌هایی بود که درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری را از گوشی های خود حذف کرد تا کاربران رفته رفته به استفاده از هدفون‌های بی‌سیم مجبور شوند. با این حال به صورت پیش‌فرض، آداپتور هدفون لایتنینگ درون جعبه آیفون ها قرار داشت. اما در آیفون های 2018 دیگری خبری از مبدل لایتنینگ نخواهد بود.

ویژگی مشترک آیفون های 2018

بر اساس شایعات، اپل امسال نیز همانند سال گذشته و مجددا در ماه سپتامبر، سه گوشی آیفون جدید معرفی خواهد کرد. برخلاف آیفون های 2017 که درونشان دو مدل عادی و یک مدل پرچمدار بود، امسال دو گوشی پرچمدار آی او اسی در کنار یک آیفون عادی عرضه خواهد شد؛ آیفون ایکس اس و ایکس اس پلاس مجهز به صفحه نمایش OLED دارای ابعاد 5.8 و 6.5 اینچی بوده و جایگزین آیفون ایکس می‌شوند. مدل دیگر، آیفون 9 نام دارد.

متاسفانه در آیفون‌های کنونی، درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری وجود ندارد، اما به لطف وجود یک آداپتور هدفون لایتنینگ به صورت پیش‌فرض درون جعبه‌ها، می‌توان با وجود نبود چنین درگاهی، از هدفون‌های دارای جک صوتی بر روی آیفون‌ها استفاده کرد. طبق اخبار جدید، متاسفانه اگرچه آیفون های 2018 نیز همچنان فاقد این درگاه خواهند بود، اما احتمالا دیگر به صورت پیش‌فرض آداپتور هدفون لایتنینگ با آن‌ها ارائه نمی‌شود.

شاید هدف اپل از این کار ترغیب کاربران به استفاده از هدفون‌های بی‌سیم باشد. در هر صورت اگر کاربران همچنان دوست داشته باشند از هدفون‌های متداول با آیفون های 2018 استفاده کنند، باید به صورت جداگانه آداپتور هدفون لایتنینگ را خریداری کنند. قیمت آن حدود 9 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ایفون چی دارههه

  2. یواش یواش اپل که میخری فقط قوطی رو بهت بدن بقیه چیزاشو بیاد بخری بزاری داخلش خخخخخخخخخخخ