ویدیوی نگاه نزدیک به گوشی نوکیا X پیش از معرفی رسمی

ویدیوی نگاه نزدیک به گوشی نوکیا X پیش از معرفی رسمی

ویدیویی از گوشی نوکیا X به انتشار رسیده است که در آن می‌توانید ظاهر کامل گوشی اندروید جدید نوکیا را رویت کنید. این ویدیو، طراحی ناچ استایل گوشی نوکیا ایکس را تایید می‌کند.

گوشی نوکیا X بار دیگر، این دفعه در یک ویدیوی هندزآن رویت شد. با توجه به آنچه در ویدیوی زیر قابل مشاهده است، ظاهر گوشی اندرویدی جدید نوکیا بسیار زیبا است. خوشبختانه قاب پشتی این گوشی در ویدیوی انتشار یافته نور را انعکاس می‌دهد که به خاطر جنس شیشه‌ای آن است. این می‌تواند گوشی نوکیا ایکس را از بسیاری از گوشی های میان رده‌ی کنونی بازار که از یک قاب پلاستیکی براق بهره می‌برند، جلو بی‌اندازد.

گوشی نوکیا X یا احتمالا X6 قرار است 16 نوامبر (26 اردیبهشت ماه) توسط شرکت اچ ام دی گلوبال معرفی شود. این گوشی دارای نمایشگری به سبک ناچ است و بدنه‌ی آن از اندازه‌ی مناسبی برخوردار است تا بتوانید با یک دست نیز در گوشی ناوبری کنید. یک ماژول دوربین دوگانه در قاب پشتی گوشی جای خوش کرده است و یک اسکنر اثر انگشت نیز درست در زیر آن به چشم می‌خورد. قاب جلو، تماما پوشیده شده از نمایشگر است که تنها قسمت ناچ بالایی و لوگو نوکیا بر روی چانه‌ی پایینی قرار دارد.

مشخصات گوشی نوکیا X

گوشی نوکیا X در واقع نسل جدیدی از همین گوشی است که در سال 2014 عرضه شده بود و نخستین گوشی اندرویدی نوکیا لقب گرفت. با این حال، در آن زمان موفق نشد در بازار عرضه اندام کند. اگرچه برخی شایعات ادعا می‌کنند این محصول با نام X6 روانه‌ی بازار می‌شود،‌ با این حال زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. این گوشی، در واقع نخستین گوشی هوشمند شرکت نوکیا خواهد بود که به طراحی ناچ استایل تجهیز می‌شود. انتظار می‌رود از نظر مشخصات فنی آن در رده‌ای پایین‌تر از نوکیا 7 پلاس قرار بگیرد، اما پیکربندی دوربین دوگانه پشتی آن مشابه 7 پلاس خواهد بود.

اگر شایعات درست باشد، نوکیا ایکس به تراشه اسنپدراگون 636 همراه با رم 4 گیگابایتی مجهز خواهد بود. این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که از گوشی اندرویدی جدید نوکیا و اچ ام دی گلوبال در دست داریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نوکیا هیچ وقت چیز بد نمیسازه

  2. از ظاهر که خوشگله تا مقایسه ش هیچی نمیشه گفت