آیا تصاویر ناسا وجود مجسمه موجودات فضایی در مریخ را تایید می‌کنند؟!+ویدیو

آیا تصاویر ناسا وجود مجسمه موجودات فضایی در مریخ را تایید می‌کنند؟!

به تازگی یکی از کانال‌های یوتیوب که در زمینه نظریه‌های مربوط به فرازمینی‌ها فعالیت دارد، ویدیویی را منتشر کرده که در آن، یکی از عکس‌های کاوشگر کنجکاوی ناسا به نظر مجسمه موجودات فضایی در مریخ را نشان می‌دهد؛ اما آیا این موضوع صحت دارد؟!

در حال حاضر سازمان فضایی ناسا کاوشگر کنجکاوی را بر روی چهارمین سیاره منظومه شمسی دارد که هر چند وقت یک‌بار تصاویر و اطلاعات شگفت‌انگیزی از سطح مریخ را به زمین مخابره می‌کند.

از طرف دیگر بحث وجود شکلی باستانی از حیات در این سیاره سرخ، همیشه مطرح می‌شده و علاوه بر دانشمندانی که معتقدند قبل از رسیدن به وضعیت کنونی مریخ همانند زمین سرسبز و پر آب بوده، نظریه‌پردازان موضوع فرازمینی‌ها هم سال‌هاست که می‌گویند موجودات فضایی یا بر روی سیاره مجاور ما در حال زندگی هستند و یا نشانه‌هایی از بقایای یک تمدن مریخی فوق‌العاده پیشرفته بر روی سیاره سرخ وجود دارد.

در همین رابطه،‌یک کانال یوتیوب به نام “UFOvni2012” که معمولا در حوزه تئوری‌های توطئه و بحث بیگانگان فعالیت دارد، اخیرا ویدیوی را منتشر کرده که در مورد یکی از عکس‌های ارسالی کنجکاوی سوالات عجیبی را مطرح می‌کند؛ در بررسی این موضوع با ما همراه باشید.

مجسمه موجودات فضایی در مریخ

در این ویدیو، ادعا می‌شود که یک سازه مصنوعی در یکی از تصاویر ثبت‌شده ربات کنجکاوی دیده می‌شود و این سازه مجسمه موجودات فضایی در مریخ یا به بیان دقیق‌تر، یکی از خدایان فرازمینی باستانی است!

آیا تصاویر ناسا وجود مجسمه موجودات فضایی در مریخ را تایید می‌کنند؟!+ویدیو

تصویر مورد بحث در کانال UFOvni2012

در ادامه کلیپ قسمت مشخص‌شده از عکس با مجسمه‌هایی به‌جامانده از تمدن‌های باستانی زمینی مقایسه می‌شود و تعداد زیادی از نمونه‌های قدیمی آثار باقی‌مانده از گذشتگان با آنچه گفته شده مجسمه موجودات در مریخ است، تطابق داده می‌شود؛ این شما و این هم ویدیو تهیه شده:

 

اما سوال بزرگ اینجاست که آیا این ادعا می‌تواند درست باشد و یا آنچه می‌بینیم تنها به واسطه خطای دید و ذهن کنجکاو ما به وجود آمده است؟

جالب است بدانیم که یکی از دانشمندان سابق ناسا به نام جان برندنبرگ (John Brandenburg) در این رابطه گفته که سیاره سرخ بسیار بیشتر از آنچه تصور می‌شود، مرموز است و شواهدی از تخریب بناهای باستانی موجود بر روی این جرم آسمانی در اثر انفجار اتمی وجود دارد!

برندنبرگ که در زمینه فیزیک پلاسما تخصص دارد، می‌گوید که داده‌های جمع‌آوری‌شده از اتمسفر مریخ شواهدی برای اثبات ادعای او را در خود دارند؛ این محقق اظهار کرده که جو این جرم آسمانی وضعیتی مشابه جو مناطقی از زمین که در آن‌ها انفجار اتمی رخ‌داده، داشته و می‌توان بر اساس این شواهد نتیجه گرفت که در گذشته‌های دور تمدن ساکن مریخ به وسیله سلاح‌های هسته‌ای نابود شده است.

آیا تصاویر ناسا وجود مجسمه موجودات فضایی در مریخ را تایید می‌کنند؟!+ویدیو

از طرف دیگر، یکی از ارتشیان سرشناس آمریکایی به نام آلبرت نیوتن استابلبین (Albert Newton Stubblebine) که 32 سال سابقه خدمت در پست‌های رده‌بالا را دارد، صحبت‌هایی مشابه برندنبرگ مطرح کرده و گفته است که سازه‌هایی در زیر سطح سیاره چهارم منظومه ما وجود دارند که کاوشگرهای ناسا توان دیدن آن‌ها را ندارند.

با این تفاسیر بسیاری از کسانی که به نظریه‌های مربوط به موجودات فضایی به میزان اندکی باور دارند، در کنار دیدن تصویری که به مجسمه موجودات فضایی در مریخ نسبت داده شده، صحبت‌های افرادی مانند استابلبین و برندنبرگ را مورد توجه قرار می‌دهند و باور آن‌ها تا حدی قوی‌تر می‌شود.

از سوی دیگر منتقدان هم با گذشت زمان و بیشتر شدن حجم اسناد، ادعاها و شواهد گوناگون در این رابطه، این سوال در ذهنشان بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شود که آیا واقعا سیاره مریخ زمانی میزبان یک تمدن پیشرفته بوده است؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

23 دیدگاه

  1. اگه این دوستمون نمیگه نئشه بودی اونموقع.من و یکی از دوستام چند سال پیش توی همدان به چشم خودمون یوفو دیدیم.منم اصلا قبلش به این چیزاباور نداشتم اما اونچه ما دیدیم تکنولوژی زمینی نبود.دم عصر بود داشتیم قدم میزدیم و همینطوری که به حرفای دوستم گوش میدادم آسمونو نگاه میکردم.که با آرنج زدم بهش و گفتم اونی که من میبینم تو هم میبینی؟با دست نشونش دادم هر دو به آسمون خیره شدیم و خشکمون زد.سفینه ای بشقابی شکل که عمودی توی آسمون ایستاده بود واز مرکز به سمت محیطش شعاعهای منحنی نورانی به رنگهای مختلف کشیده شده بود.جالب بود که از نوعی استتار استفاده میکرد چون انگار توی آسمون محو بود و باید با دقت نگاه میکردی تا کاملا ببینیش.بعد از تقریبا یک دقیقه که ایستاده بود شروع کرد به چرخیدن به دور خودش وسریعتر از اونچه فکرشو بکنید ناپدید شد انگار که به یه بعد دیگه رفت یا با سرعت نور ناپدید شد نمیدونم!بعد از ناپدید شدن ابر خیلی بزرگی از خودش تولید کرد که حتی کسی نمیتونه تصور کنه.ازون به بعد فهمیدم که ما تنها نیستیم.اصلا احمقانست اگه فکر کنیم توی دنیا به این وسعت فقط مائیم که هستیم.نه؟

    • چه‌جالب منم تقریبا مثل این رو دیدم ،چند سال پیش به طور اتفاقی به آسمون نگاه کردم یک دفعه دیدم یک شئ عجیب توی آسمون در حال پرواز بود،یک مرکز کروی وسط بود وبا حلقه های نورانی به رنگ آبی احاطه شده بود تقریبا شبیه ساختار اتم بود،حلقه های اطراف در حال حرکت بودن وکره مرکزی ثابت بود،یک مسیری رو بصورت عادی طی کرد ولی بعد انگار یکدفعه‌ناپدید شد؛من تابحال چند مرتبه این اشیائ عجیب رو توی آسمون دیدم حتی یکی از دوستانم هم فیلم کاملا واضح گرفته بود

  2. همش داستان ، حرف ، حدیث ، … کو پس کجان ؟
    هیچی نیست . هیچی وجود ندارع جز همین طبیعت خشکی که توش بین موجودات دیگه داریم زندگی میکنیم و همه داریم میبینیمش . کسی چیز عجیبی ندیده ،اگه خرافات داستان کنار بزاره . تو سال ۲۰۱۸ اینقدر سطح علم بالا هست که اگه کوچیکترین چیز عجیبی وجود داشت میدیدیم .
    اخرشم که مردیم از این میترسم جهان دیگه ای هم نباشه . تبدیل بشیم به مواد واسه خاک .

  3. درود به سازمان فضایى ناسا که عاشقشششششششم همیشششششه!!!
    🙂

  4. اینا همه اجنه ن

  5. من به چشم خودم یه صفینه فضایی رو دیدم که نور شدیدی داشت و روی یک آبادی برای لحظاتی ایستاد و بعد بسیار سریع و تند به آسمان رفت

  6. ما هنوز درمورد اومدن فرازمینی ها به سیاره خودمون مطمعن نیستیم
    دیگه در مورد مریخ بماند

  7. ما هنوز از یه سیاره اون ور تر اطلاعات نداریم که کسی هست یا ن

  8. هیچ چیزی بعید نیست متاسفانه ذهن مارو بسته نگه داشتن.ولی با این حال با یکم علاقه و تحقیق مثلا از روی نرم افزار گوگل مون-گوگل مارس یا گوگل اسکای میشه یه شواهد جالبی رسید.

    • mishe chan ta az shavahedetoono begin ma ham feiz bebarim??//lotfan

      • نرم افزار گوگل مون رو نصب کنید روی سیستم کامپیوتر یه اینترنت پرسرعت هم نیاز دارید. روی نقشه سه بعدی ماه زوم کنید نقشرو بچرخونید تا تو ناحیه نیم کره شمالی یه قسمت برش خورده هست که بصورت مربعی تیره دیده میشه رو ببینید. روی اون زوم کنید تا به ارتفاع تقریبا 2،3 کیلومتری سطح ماه برسید. بعدش یکم زمان بیشتر بذارید و با دقت فراوان نزدیک دهانه های گودال ها و نقاط تاریکتر که از تابش مستقیم خورشید و تشعشعات کیهانی در امان تره رو با دقت نگاه کنید تقریبا نزدیک تمام دهانه های گودال ها نقاط سفید رنگ کنار هم چیده شده ای رو میبینید. نقشه رو به دقت بررسی کنید و کل اون منطقه رو با صبر بررسی کنید به نواحی میرسید که تجمع این نقاط سفید رنگ دایره ای شکل به طرز باور نکردنی ای زیاد میشه این نقاط سفید همون پایگاه های ناسا روی ماه هست که همین الانم تو گوگل سرچ کنید تصاویرش میاد که پایگاه های سفید و کروی شکل برای اسکان محقق ها و پژوهشگرای ناسا هست تا اینجاش قابل هضمه برای همه ولی هرکسی که این بررسیو انجام بده میتونه به چشم ببینه تعداد این پایگاه های سفید و کروی شکل تقرییا نزدیک هر دهانه درکل شاید به بیش از هزاران عدد برسه. که اگه تو هرکدومش یک نفر مشغول کار باشه یعنی درحال حاضر هزاران انسان روی ماه مشغول زندگی و انجام تحقیقات ناسا هستن. با کمی دقت خیلی ساده شما سازه ها و تجهیزات ناسا رو هم میتونید از عوارض طبیعی ماه تشخیص بدید گلی متاسفانه چون تو زوم بالا کیفیت تصویر نقشه افت میکنه دقیق جزعیات این ساختمان ها و تجهیزات رو نمیشه تشخیص داد ولی به جرعت میتونم بگم که عوارض طبیعی نیستن. بحث راجب این قضیه زیاد دارم هرکسی مایل بود بهم ایمیل بزنه تا بخشی ازون تصاویری که ذخیره کردمو براش بفرستم.
        Mehranartworks@gmail.com

    • ناسا اطلاعات اونا رو تایید میکنه

    • با این همه مشکل و بدبختی کسی وقت تحقیق توی ایرانو نداره

  9. جالب میشد اگه میومدن زمین و تکنولوژی هاشون رو در اختیار مردم میزاشتن شاید میشد سرطان و اینارو درمان کننو حتی بشه زندگی جاودانه برای آدم ها ایجاد کنن

  10. یعنی شما اینارو باور میکنید؟ حُقه و کلک نیست ؟