مشخصات ال جی G7 تینکیو

مقایسه مشخصات ال جی G7 تینکیو با ال جی جی 6 ؛ جی 7 با جی 6 چه تفاوتی دارد؟

با مقایسه مشخصات ال جی G7 تینکیو (LG G7 ThinQ) با ال جی جی 6 (LG G6)، نگاهی دقیق به ویژگی‌های فنی این تلفن های هوشمند خواهیم داشت. تصور می‌کنید مشخصات سخت افزاری پرچمدار جدید ال جی تا چه اندازه با نسل قبلی تفاوت دارد؟

سال گذشته، گوشی G6 با قابلیت‌های بسیار خوبی همچون نمایشگر بدون حاشیه، دوربین دوگانه و قدرت پردازشی بالا معرفی شد، اما سازندگان از چیپست قدیمی‌تر اسنپدراگون 821 در مقایسه با اسنپدراگون 835 استفاده کرده بودند. ولی امسال ال جی جی 7 تینکیو به چیپست جدید و قدرتمند اسنپدراگون 845 مجهز شده است. اما نوع پردازنده تنها تفاوت این اسمارت فون ها نیست.

ال جی این‌بار در تولید نمایشگر “FullVision” از بریدگی بالای صفحه استفاده کرده است تا بتواند فضای صفحه را بیش از پیش افزایش دهد. به علاوه، دوربین دوگانه پشتی حالا قدرت بالاتری در مقایسه با گذشته داشته و هوش مصنوعی نیز کاربران را در عکاسی همراهی خواهد کرد. مقایسه مشخصات دو نسل مختلف از گوشی های سری G، دید بهتری از تفاوت‌ها و البته پیشرفت ال جی را ترسیم خواهد کرد.

مشخصات ال جی G7 تینکیو و ال جی G6

مشخصات ال جی G7 تینکیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام
    بدون شک بهترین طراحی(از نظر ابعاد و کیفیت ساخت با گواهی نظامی) و بهترین صفحه نمایش به علاوه بهترین کیفیت صدا چه در هدفون و چه در خود اسپیکر گوشی رو داره.باید تا ۲ خرداد منتظر موند و دید اچ تی سی چه پرچمداری معرفی میکنه اما درحال حاظر اولویت اولم برای خرید گوشی، الجی جی ۷ تینکیو هستش.
    موفق باشید

  2. خدا کنه مثل لوازم خانگی خوب بفروشه

  3. پیشرفت طبیعی و خوبی داشته
    خیلی هم چیز شاخی نیست کلا به ال جی دید خوبی ندارم

  4. باتریش رو چرا ضعیف کردن؟؟؟