مشخصات اسمارت فون گلکسي مگا 6.3 به بيرون درز کرد

سامسونگ قصد دارد خط تولید جدیدی از گوشی های گلکسی خود با نام گلکسی مگا ایجاد کند. این خط تولید مربوط به فبلت ها می شود (بجز خانواده گلکسی نوت) و تا الان دو مدل ۵.۸ و ۶.۳ اینچی این خط تولید لو رفته است.روز گذشته مشخصات گوشی گلکسی مگا ۵.۸ مشخص شد و الان نوبت به مدل ۶.۳ اینچی رسیده.

گلکسی مگا ۶.۳ صفحه نمایش ۶.۳ اینچی PLS با رزولوشن اچ دی دارد و دوربین عقب آن ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن هم ۲ مگاپیکسلی است. پردازنده این فبلت دو هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی که احتمالا اکسینوس ۵ دوال است. گلکسی مگا ۶.۳ مانند برادر کوچک ترش حافظه رم ۱.۵ گیگابایتی دارد و ارتباطات بلوتوث ۴.۰، وای فای و A-GPS برخوردار است. باتری این فبلت مانند اندازه آن بزرگ است و ۳۲۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد. ابعاد این دستگاه ۸۸×۱۶۷.۶×۷.۹ میلی متر است که ضخامت آن مانند گلکسی اس ۴ می باشد. این گوشی از ابتدا آندروید ۴.۱.۲ یا ۴.۲.۲ را اجرا می کند که به وسیله رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی Nature UX شخصی سازی شده است.

گلکسی مگا ۶.۳ در دو مدل با و بدون LTE عرضه می شود و رنگ های آن هم سفید و مشکی است. فروش مدل مشکی این فبلت از هفته ۲۰ میلادی آغاز می شود و مدل سفید رنگ هم کمی بعد از آن آماده فروش می شود.

شماره مدل این دستگاه : GT-I9200 3G / GT-I9205 LTE.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*