قیمت ال جی جی 7 تینکیو

قیمت ال جی جی 7 تینکیو در بازار اروپا مشخص شد

زمان عرضه و قیمت ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) برای بازار انگلستان و همین‌طور اروپا مشخص شد. آیا قیمت تعیین‌شده برای پرچمدار ال جی می‌تواند کاربران را برای خرید تشویق کند؟

چند روز پیش، ال جی به صورت رسمی از جدیدترین پرچمدار خود با نام G7 ThinQ رونمایی کرد. اگرچه قیمت این موبایل در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما برخی افراد برچسب قیمت 650 یورویی را برای آن پیش‌بینی می‌کردند. حالا “Belsimpel”، یکی از خرده‌فروشان بزرگ هلندی، نسخه بدون سیم کارت پرچمدار جدید ال جی را با قیمت 849 یورو لیست کرده است. هم‌اکنون این گوشی آماده پیش‌خرید بوده و حدودا تا چهار هفته دیگر نیز به دست خریداران می‌رسد. در انگلستان هم فروشگاه اینترنتی “Clove” پیش‌فروش اسمارت فون جدید کره‌ای‌ها را با قیمت پایه 649 پوند (736 یورو) آغاز کرده است.

ما نسبت به این قیمت‌گذاری چندان مطمئن نیستیم و احتمالا یکی از آنها هنوز به تایید نهایی نرسیده باشد چرا که پیش‌تر هیچ‌وقت چنین اختلاف قیمتی برای بازار انگلستان و سایر کشورهای اروپایی دیده نشده است. به هر صورت، ال جی G7 تینکیو از پایان ماه می (اوایل خرداد) در انگلستان به فروش خواهد رسید.

قیمت ال جی جی 7 تینکیو برای بازار آمریکا هنوز مشخص نشده است

در همین حال، گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد در آمریکا، پرچمدار ال جی از طریق اپراتورهای ورایزن، تی موبایل و اسپرینت به فروش می‌رسد و AT&T برنامه‌ای برای عرضه آن ندارد. در عوض، «تابستان امسال» شاهد ارائه موبایلی اختصاصی با برند LG توسط این اپراتور خواهیم بود. برخی افراد می‌گویند این گوشی V35 ThinQ است. ورایزن و اسپرینت قرار است به ترتیب از تاریخ‌های 24 و 25 می (3 و 4 خرداد) پیش‌فروش این گوشی را آغاز کنند.

متاسفانه فعلا هیچ اطلاعاتی از قیمت احتمالی این موبایل قدرتمند برای بازار آمریکا در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بازار امریکا و اروپا بخوره تو سرمون قیمتش توی ایران چقدره