توییتر

توییتر از همه کاربران می‌خواهد کلمه عبور حساب کاربری خود را تغییر دهند

توییتر از تمام 330 میلیون کاربر خود می‌خواهد پسورد حساب کاربری خود را تغییر دهند. به نظر می‌رسد وجود یک باگ باعث شده است همه کلمه‌های عبور در سیستم‌های داخلی شرکت نمایان شوند. اما آیا تاکنون کسی موفق به سرقت اطلاعات کاربران شده است؟

تاکنون کسی از باگ کشف‌شده در توییتر سوء استفاده نکرده است

Twitter یکی از بزرگ‌ترین و البته محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که میلیون‌ها نفر در آن حضوری جدی دارند. ولی حالا مدیران از پیدا شدن یک باگ خبر داده‌اند. خوشبختانه این نقص توسط خود توییتر کشف شده و آنها «هیچ رخنه یا سوء استفاده توسط کسی» را مشاهده نکرده‌اند.

مطابق با گزارش‌ها، وجود یک نقص در سیستم باعث شده است همه کلمات عبور در یکی از ورودی‌های داخلی به صورت “unmasked” در معرض دید قرار گیرند. به بیان دیگر، به جای آن‌که پسوردها به صورت مجموعه‌ای تصادفی از حروف و اعداد رمزگذاری شده نمایش داده شوند، خود کلمات عبور عینا نشان داده می‌شدند.

اگرچه توییتر گفت هیچ دلیلی برای باور این موضوع که کسی اطلاعات حساسی را به دست آورده است وجود ندارد، به کاربران می‌گوید کلمه عبور خود را «با احتیاط فراوان» تغییر دهند. همچنین مدیران می‌گویند آنها به منظور اطمینان از عدم رخ دادن دوباره چنین اتفاقی در حال رفع نقص مورد نظر هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. حوصله ندارم هیی توش ندارم که سرقت کنن ازم

  2. مگه توئیتر تو ایران فیلتر نیست ؟ پس چرا همه توش فعالن و خبراشم آزادانه پخش میشه و انگار نه انگار که استفاده ازش ممنوعه
    قابل توجه مسئولین

  3. امنیت همه رسانه های محبوب داره زیر سوال میره

  4. خوبه که اطلاع رسانی کردید ممنون حتما باید عوض کرد