اندروید اوریو برای هواوی پی 9

آپدیت اندروید اوریو برای هواوی پی 9 و شش گوشی دیگر هواوی در راه است

نسخه آزمایشی اندروید اوریو برای هواوی پی 9 (Huawei P9)، هواوی میت 8 (Huaiwe Mate 8) و چندین گوشی دیگر ارائه شد. اما دارندگان کدام‌یک از گوشی های قدیمی‌تر هواوی باید خود را برای دریافت اندروید 8.0 آماده کنند؟

اکتبر سال گذشته بود که هواوی همراه با معرفی گوشی های سری میت 10، از اولین برنامه‌های خود برای ارائه آپدیت اندروید اوریو سخن گفت. مدیران اعلام کردند که گوشی های میت 9 و پی 10 از اولین دستگاه‌هایی هستند که نسخه جدید را دریافت می‌کنند. ولی حالا این لیست شامل موبایل های دیگری همچون هواوی پی 9، پی 9 پلاس، میت 8، آنر 8، آنر V8، آنر نوت 8 و آنر 6X نیز می‌شود.

آپدیت اندروید اوریو برای هواوی پی 9 شامل EMUI 8.0 هم می‌شود

آپدیت جدید هواوی برای این تلفن های هوشمند رابط کاربری EMUI 8.0 را نیز در خود دارد. این به‌روزرسانی مواردی همچون حالت تصویر در تصویر، نمایش بهتر اعلان‌ها و تکمیل خودکار API را در خود داشته و رابط کاربری نیز دست‌خوش تغییر خواهد شد. همچنین به لطف هوش مصنوعی و وجود قابلیت‌هایی مثل پیش‌بینی رفتار کاربر و بهینه‌ساز رم، دارندگان این اسمارت فون ها کندی و لکنت کمتری را در رابط کاربری احساس خواهند کرد.

در حال حاضر، نسخه آزمایشی اندروید اوریو برای هواوی پی 9 و دیگر موبایل های مذکور در چین در اختیار کاربران قرار گرفته است. به محض آن‌که تمام ایرادهای احتمالی این آپدیت برطرف شد، کاربران سراسر جهان می‌توانند آن را دریافت کنند.

اندروید اوریو برای هواوی پی 9

رابط کاربری EMUI 8.0 در هواوی میت 10 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. از طریق hi care باهاشون چت کردم گفتن برنامه ای برای 6x ندارن فعلا😐😒

  2. خدارو شکر بالاخره اپدیت 6x تایید شد
    قرار بود تو ماه دسامبر سال قبل معرفی بشه ولی الان که فهمیدم هم واقعا خوشحال شدم
    *سری x آنر قاتل تمام میانرده هان*
    اوایی که دارن یا داشتن دقیقا درک میکنن حس رقبا رو

  3. عع پس اندروید 8 رو کی به هواوی پی ده لایت میده🤔🤔🤔

  4. ایول به برنده آنر که واقعا همیشه عالی کارمیکنه هم تویه گوشیهاش هم تویه بروزرسانی اندروید.خوده هواوی بیستاگوشی یابیشتربعداز بیرون اومدن آنر6ایکس بیرون داده که هیچکدوم تویه نوبت اندرویداوریو نیستن ولی 6ایکس2016تویه نوبته اولیه قرار گرفته اینم ازمزایای خریداز برندیه که برایه جوانان گوشی تولیدمیکنه

  5. ایول بالاخره انر6ایکس تایید شد