نتایج بنچمارک سامسونگ گلکسی نوت 9

نتایج بنچمارک سامسونگ گلکسی نوت 9 به همراه جزئیاتی جدید منتشر شد

نتایج بنچمارک سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9)‌ بار دیگر در سایت گیک بنچ رویت شد. علاوه بر این، جزئیات تازه‌ای از طراحی فبلت جدید گلکسی Note 9 سامسونگ نیز توسط افشاگرها منتشر شده است که در ادامه می‌خوانید.

توسعه‌ی سامسونگ گلکسی نوت 9 احتمالا در حال تکمیل شدن است، این درحالیست که تا معرفی رسمی گوشی فقط 3 ماه باقی مانده است. هرچند دروازه‌های شایعات به طور کامل برای این فبلت باز نشده‌اند، اما طی چند سال گذشته جزئیات مختلفی را در ارتباط با پرچمدار آینده ی سامسونگ شنیده‌ایم. فروردین ماه بود که برای نخستین بار شاهد ظهور این گوشی در بنچمارک ها بودیم. حال بار دیگر این گوشی در یکی از سایت‌های بنچمارک گیری منتشر شده است.

در تازه‌ترین نتایج بنچمارک Geekbench، سامسونگ گلکسی نوت 9 با شماره مدل SM-N960U رویت شده است که می‌تواند مربوط به نسل جدید نسخه‌ی آمریکایی نوت 8 با شماره مدل SM-950U باشد. این نتایج نشان می‌دهند سامسونگ گلکسی Note 9 از تراشه اسنپدراگون 845 همراه یک رم 6 گیگابایتی قدرت می‌گیرد و به پلتفرم اندروید 8.1.0 مجهز خواهد بود.

نتایج بنچمارک سامسونگ گلکسی نوت 9

نتایج بنچمارک سامسونگ گلکسی نوت 9

نتایج بنچمارک تازه به دست آمده توسط سامسونگ گلکسی نوت 9 تفاوت زیادی با نتایج پیشین ندارد که نشان می‌دهد سامسونگ فاصله‌ی زیادی با بهینه سازی نهایی پرچمدار آینده‌اش نداشته و واپسین گام‌های توسعه فبلت جدید خود را برمی‌دارد. این گوشی موفق شده در حالت تک هسته‌ای امتیاز 2411 و در حال چند هسته‌ای امتیاز 8712 را به نام خود ثبت کند. البته از آنجایی که نتایج به دست آمده توسط گوشی ها پیش از عرضه، ممکن است با محصول نهایی که به دست مشتری می‌رسد متفاوت باشد.

تغییرات سامسونگ گلکسی نوت 9

همانطور که افشاگر معروف دنیای دیجیتال با حساب کاربری Ice Universe در توییتر خود گفته است، این شرکت طراحی گوشی مذکور را نهایی کرده است. نوت 9 حدود 2 میلی‌متر کوتاه‌تر از نوت 8 بوده که می‌تواند نسبت تصویر منحصر به فردی را ارائه کند. این حساب همچنین ادعا می‌کند که گوشی آینده‌ی سامسونگ هم فاقد اسکنر اثر انگشت درون صفحه است تا احتمالا استفاده از آن به سال آینده موکول شود.

اگر سامسونگ بخواهد تغییرات گسترده‌تری بین گوشی های خانواده گلکسی اس و نوت خود اعمال کند، ما همچنین می‌توانیم انتظار تغییر در ارتفاع این گوشی را نیز نسبت به نسل گذشته داشته باشیم. گلکسی اس 9 پلاس 1.4 میلی‌متر کوتاه‌تر از اس 8 پلاس است،‌ در حالی که این تفاوت در مدل اصلی این گوشی‌ها به 1.2 میلی‌متر می‌رسد. حال اگر این تفاوت 2 میلی‌متری به حقیقت تبدیل شود، اینطور به نظر می‌رسد که سامسونگ حاشیه‌های بیشتری را از نمایشگر گلکسی Note 9 خود کاهش خواهد داد. فلز و شیشه‌ی مستحکم‌تر به کار رفته در این گوشی نیز دیگر مورد افشا شده از آن است که نشان می‌دهد پرچمدار آینده‌ی سری گلکسی نوت سامسونگ از مقاومت به مراتب بیشتری نسبت به گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس برخوردار است.

نتایج بنچمارک سامسونگ گلکسی نوت 9

همانطور که پیشتر گفته شد، پروژه‌ی اسکنر اثر انگشت زیر صفحه شرکت سامسونگ با تاخیر مواجه شده است و برخلاف شایعات گذشته، شاهد حضور آن در فبلت سامسونگ گلکسی نوت 9 نخواهیم بود. البته عدم استفاده از این سنسور زیر صفحه منافعی را نیز به همراه داشته است؛ فبلت سامسونگ یک گوشی کاملا باریک خواهد بود. با این حال بعید به نظر می‌رسد سامسونگ فضای کافی را در زیر قاب گوشی خود برای به کار بردن باتری بزرگ‌تر در کنار قلم S Pen و دوربین دوگانه در اختیار داشته باشد.

از آنجایی که هیچ چیز رسما توسط سامسونگ تایید یا تکذیب نشده است، ما نیز نمی‌توانیم به طور قطع صحت این جزئیات منتشر شده را تایید کنیم. توجه داشته باشید که برخلاف تمامی موارد بالا، حتی ممکن است سامسونگ گلکسی نوت 9 تفاوت چندانی با گلکسی اس 9 پلاس نداشته و نسخه‌ی پیشرفته‌تری از آن تنها همراه با یک قلم هوشمند S Pen باشد. کاربران خانواده گلکسی نوت همواره در انتظار اضافه شدن اسپیکرهای استریو و دوربین مجهز به دیافراگم دوگانه با قابلیت فیلمبرداری سوپر اسلوموشن به گلکسی نوت جدید هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اقا احمد رضا گوشی های جدید اپل موندن گوگل پیکسل 3 مونده ال جی وی 40 مونده هواوی میت 20 مونده واقعا من خودم سام دارم ولی این چند ماه اخر کارش خیلی سخته اول توی فروش 2 توی امکانات نسبت بع بقیه امار فروش سال 2018 و بهترین اسمارت فون 2018 تا 8 ماه دیگه واقعا کار سامسونگ این چند ماه اخر سخته

  2. به نظر من از الان تا 3 ماه دیگه خیلی زوده بخوای پیش بینی کنی اینقدر خبر های جور واجور در مورد s9 دیدیم که اکثرا درست نبود صبر میدیم تا 3 ماه دیگه معلوم میشه چی میشه

  3. ای بابا یه جا میزنن رم 8 اثر انگشت داخل صحفه یه جا میزنن رم 6 فاقد اثر انگشت داخل صحفه یه جا میزنن دارای 5g یه جا میزنن نداره تا 3 ماه دیگه صبر میدیم اونوقت معلومه چی رونمایی میشه یه جا میزنن cpu 9815 یه جا میزنن نه 9810 3ماه خیلی هست تا رونمایی نشه معلوم نیست چی میشه

  4. بهترین گوشی جهان همینه